Dzięki wdrożeniu aplikacji mobilnej AWARIE, Amica w prosty i intuicyjny sposób zarządza procesem zgłaszania i napraw awarii. Pracownicy poświęcają więcej czasu na prace serwisowe, a mniej na procedury, administrację i obieg dokumentów. To znaczna oszczędność czasu i pieniędzy, a dla inżynierów utrzymania ruchu lepsze warunki pracy i optymalne wykorzystanie ich kompetencji.
Od ponad 50 lat Amica jest największym polskim producentem sprzętu AGD. Dzięki swoim najwyższym kompetencjom w zakresie technologii i designu, Amica potrafi dynamicznie odpowiadać na potrzeby klientów. Firma podchodzi innowacyjnie również do procesów produkcyjnych, wykorzystując najnowsze technologie na liniach produkcyjnych oraz w działach utrzymania ruchu. Aplikacja mobilna do zgłaszania awarii na liniach produkcyjnych oraz w działach utrzymania ruchu wdrożona w Amica S.A. miała usprawnić pracę zespołu i skrócić do minimum ewentualne przestoje maszyn spowodowane awariami.
Jak działa aplikacja? Intuicyjnie i szybko: pracownicy dodają zgłoszenie o awarii skanując kod QR na wybranej maszynie lub dodając informację zdalnie. Zgłoszenie awarii automatycznie pojawia się na głównej liście dostępnej dla serwisantów i inżynierów UR. Dodatkowo pojawia się również w panelu webowym dla Kierownika Utrzymania Ruchu. Zgłoszenia w aplikacji mają trzy statusy: oczekujące, w trakcie oraz wstrzymane, a także różne priorytety. Powiadomienia sprawiają, że informacja o potrzebie interwencji ze strony serwisanta pojawia się na jego smartfonie. Cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund, licząc od momentu zgłoszenia.
Każdy z inżynierów UR, serwisantów i liderów dostępnych na zmianie otrzyma powiadomienie o nowym zgłoszeniu. Może także zarządzać ich statusem w momencie zeskanowania kodu maszyny. Wtedy też zaczyna być naliczany czas. Dodatkowo każdy pracownik może dołączyć w aplikacji innego serwisanta-pomocnika, aby przyspieszyć cały proces.
W panelu administracyjnym Kierownik Utrzymania Ruchu może zarządzać użytkownikami, nadawać im odpowiednie poziomy dostępności. Co najważniejsze widzi listę awarii wraz ze wszystkimi szczegółami, historią zmian i statusami.
Oprócz dostępu do aktualnych danych administrator systemu może generować raporty na podstawie filtrów, takich jak nazwa maszyny czy użytkownika. Dodatkowo system może automatycznie wysyłać raport dzienny z informacją o awariach, które mają status O, P i C oraz wyliczone wskaźniki MTTR, MTBF i całkowity czas awarii.
Szersze informacje, jak wdrożyć system zarządzania awariami oraz autonomiczne utrzymanie ruchu w nowoczesnym przedsiębiorstwie znajdą Państwo na naszym blogu oraz w zakładce aplikacje biznesowe
Zapraszamy również do lektury wpisu na naszym blogu, o tym jak wykorzystywać dane gromadzone w aplikacjach do optymalizacji procesów produkcyjnych: BLOG ITgenerator
Angular
Azure
C++
Excel
Firebase
Github
HTML
Java
Javascript
Kotlin
ASP.NET
.NET
Rest
SQL Server
Swagger
Visual Studio
Optymalizacja kosztów / Rozwiązania dla biznesu