Innowacyjna aplikacja do zarządzania firmą i komunikacji wewnętrznej dla działu HR, Komunikacja czy BHP. Z powodzeniem zastępuje funkcje intranetu i komunikatora, ułatwia i przyspiesza przepływ informacji. Rozbudowany panel administracyjny obejmuje wiele funkcjonalności ułatwiających dwustronną komunikację z pracownikami.
Aplikacja usprawnia proces rekrutacji, przyspiesza zgłaszanie zdarzeń BHP, ułatwia obieg dokumentów i w efekcie przyczynia się do oszczędności związanych m.in. z ograniczeniem druku. Dodatkowe funkcje, jak quizy, rankingi, czy ogłoszenia pracowników, pomagają motywować i integrować zespół.
Pracownicy widzą w swoim smarfonie wszystkie aktualne informacje dotyczące firmy, wydarzenia, ankiety oraz komunikaty personalne, np. harmonogramy, paski płacowe. Koniec z tablicami ogłoszeń na korytarzu czy mailami, które wpadły do spamu. Teraz wszystkie informacje są pod ręką.
Pracownicy mogą zgłaszać nieprawidłowości i sytuacje niebezpieczne oraz dodać własne ogłoszenia w różnych kategoriach np. Dojazd, Sprzedam/Wymienię czy Wolontariat. Dodatkowo ich aktywność jest mierzona i nagradzana, dzięki zbieraniu punktów i grywalizacji.
W panelu administracyjnym Administratorami są managerowie z działów HR, Communication czy BHP. Zarządzają oni użytkownikami lub całymi zespołami, nadają im odpowiednie poziomy dostępności oraz widzą listę zadań wraz z priorytetami. Mają równiez możliwość generowania statystyk i raportów.
W webowym panelu Administrator łatwo i intuicyjnie dodaje treści: nowości, ankiety, wydarzenia bądź ogłoszenia o pracę. W prosty sposób udostępnia załączniki takie jak harmonogram pracy czy paski płacowe i może zmieniać statusy zgłoszeń sytuacji niebezpiecznych oraz zadbać o ich usunięcie.
System został stworzony z myślą o Działach HR, Komunikacja i BHP, których specjaliści muszą mieć możliwość bezpośredniej komunikacji z każdym pracownikiem. Wersja mobilna aplikacji została zaprojektowana tak, aby pracownicy mieli natychmiastowy dostęp do ważnych komunikatów z poziomu swojego telefonu oraz mogli tworzyć zgłoszenia i publikować informacje.
Dzięki aplikacji mobilnej znacznie ułatwiliśmy i przyspieszyliśmy komunikację z pracownikami, a do tego zaoszczędziliśmy aż 20 tysięcy złotych na samych kosztach druku tylko w okresie 4 miesięcy.
Karolina Garbiec
Communication Manager
Zobacz jak dostosowaliśmy system
do wymagań Dovisty z grupy Velux
59 000 zł
ok. 3-6 tygodni
59 000 zł + 190 zł/h
ok. 6-12 tygodni
1900 zł/mies.
max. 3 dni robocze
W prosty i intuicyjny sposób zarządza
procesem zgłaszania i napraw awarii
za pomocą smartfona
Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
oraz liczby pasażerów
Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
technicznej typu instrukcje montażu dla
pracowników Twojej firmy
Automatyzacja procesu rejestracji
i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu
Przyspieszenie i zautomatyzowanie
przepływu informacji o zmianach we
wskaźnikach sprzedażowych
Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
przedstawiciela handlowego