HRKomunikacja wewnętrzna
w firmie

Rozbudowany system do zarządzania firmą dla działów HR, Komunikacja oraz BHP. Aplikacja ułatwia zarządzanie zasobami, przyspiesza przepływ informacji, integruje zespół, przyczynia się do sporych oszczędności m.in. w zakresie kosztów wydruku.

Umów się na demo

Co oferuje system?

Innowacyjna aplikacja do zarządzania firmą i komunikacji wewnętrznej dla działu HR, Komunikacja czy BHP. Z powodzeniem zastępuje funkcje intranetu i komunikatora, ułatwia i przyspiesza przepływ informacji. Rozbudowany panel administracyjny obejmuje wiele funkcjonalności ułatwiających dwustronną komunikację z pracownikami.

Aplikacja usprawnia proces rekrutacji, przyspiesza zgłaszanie zdarzeń BHP, ułatwia obieg dokumentów i w efekcie przyczynia się do oszczędności związanych m.in. z ograniczeniem druku. Dodatkowe funkcje, jak quizy, rankingi, czy ogłoszenia pracowników, pomagają motywować i integrować zespół.

Aktualności
i wydarzenia
Kalendarz
i pasek płacowy
Zgłaszanie
nieprawidłowości
Zarządzanie
użytkownikami
i ankietami

Jak działa?

Sprawdź wszystkie
informacje w smartfonie

Pracownicy widzą w swoim smartfonie wszystkie aktualne informacje dotyczące firmy, wydarzenia, ankiety oraz komunikaty personalne, np. harmonogramy, paski płacowe. Koniec z tablicami ogłoszeń na korytarzu czy mailami, które wpadły do spamu. Teraz wszystkie informacje są pod ręką.

Zgłoś nieprawidłowości
i zbieraj punkty

Pracownicy mogą zgłaszać nieprawidłowości i sytuacje niebezpieczne oraz dodać własne ogłoszenia w różnych kategoriach np. Dojazd, Sprzedam/Wymienię czy Wolontariat. Dodatkowo ich aktywność jest mierzona i nagradzana, dzięki zbieraniu punktów i grywalizacji.

Twórz aktualności
i zbieraj feedback

W panelu administracyjnym Administratorami są managerowie z działów HR, Communication czy BHP. Zarządzają oni użytkownikami lub całymi zespołami, nadają im odpowiednie poziomy dostępności oraz widzą listę zadań wraz z priorytetami. Mają również możliwość generowania statystyk i raportów.

Komunikuj się nowocześnie
i analizuj dane

W webowym panelu Administrator łatwo i intuicyjnie dodaje treści: nowości, ankiety, wydarzenia bądź ogłoszenia o pracę. W prosty sposób udostępnia załączniki takie jak harmonogram pracy czy paski płacowe i może zmieniać statusy zgłoszeń sytuacji niebezpiecznych oraz zadbać o ich usunięcie.

Korzyści

Przyspieszenie przepływu informacji między pracownikami
Budowanie zaangażowania zespołu i identyfikacji ze swoją firmą
Generowanie znaczących oszczędności na wydruku
Przyspieszenie procesu zgłaszania zdarzeń BHP i skrócenie czasu reakcji
Wzmacnianie integracji zespołu
Usprawnienie i przyspieszenie procesu rekrutacji

Dla kogo?

System został stworzony z myślą o Działach HR, Komunikacja i BHP, których specjaliści muszą mieć możliwość bezpośredniej komunikacji z każdym pracownikiem. Wersja mobilna aplikacji została zaprojektowana tak, aby pracownicy mieli natychmiastowy dostęp do ważnych komunikatów z poziomu swojego telefonu oraz mogli tworzyć zgłoszenia i publikować informacje.

APLIKACJA MOBILNA DLA PRACOWNIKÓW FIRMY

  • Aktualności i wydarzenia firmy
  • Ankiety i grywalizacja
  • Dodawanie zgłoszeń BHP
  • Dodawanie i przegląd ogłoszeń
  • Oferty rekrutacyjne
  • Powiadomienia PUSH
  • Szybki kontakt

PANEL WEBOWY DLA ADMINISTRATORA / KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ

  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie obiegiem informacji
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Tworzenie ankiet i wydarzeń
  • Statystyki i raporty
  • Weryfikowanie ogłoszeń pracowników

Jakie problemy rozwiązuje?

Słaba komunikacja
wewnętrzna
Problem z dostępem
do informacji
Brak motywacji
w zespołach
Brak integracji
zespołu

Co mówią klienci?

Dzięki aplikacji mobilnej znacznie ułatwiliśmy i przyspieszyliśmy komunikację z pracownikami, a do tego zaoszczędziliśmy aż 20 tysięcy złotych na samych kosztach druku tylko w okresie 4 miesięcy.

Dovista

Karolina Garbiec
Communication Manager

Sprawdź przykładowe wdrożenie

Zobacz jak dostosowaliśmy system
do wymagań Dovisty z grupy Velux

Zobacz wdrożenie

Co otrzymujesz?

Dożywotnią licencję na system
Dostęp dla nawet 5000 pracowników
Wdrożenie na wybranym serwerze
Szkolenie online z obsługi
Możliwość rozwoju systemu o nowe funkcjonalności
Możliwość wykupienia serwisu

Jaki jest koszt systemu?

WERSJA PODSTAWOWA

99 000 zł

ok. 3-6 tygodni

  • Aplikacja mobilna Android i iOS
  • Webowy panel administracyjny
  • Dostosowanie interfejsu do identyfikacji wizualnej firmy
  • Dostosowanie nazewnictwa pól
  • Zaimportowanie danych i plików
  • Założenie konta Admina i Pracowników
  • Wdrożenie na serwerze ITgenerator
  • Hosting przez pierwsze 12 miesięcy bezpłatnie
  • Gwarancja 12 miesięcy

WERSJA ROZSZERZONA

99 000 zł + 190 zł/h

ok. 6-12 tygodni

  • Funkcje wersji podstawowej
  • Dodanie nowych funkcjonalności zgodnie z zapotrzebowaniem firmy
  • Zaawansowane przeprojektowanie wersji podstawowej
  • Możliwość integracji z systemami już używanymi w firmie
  • Wdrożenie na serwerze klienta w rozliczeniu według stawki godzinowej
  • Rozliczenie na podstawie Time&Material, czyli faktycznie przepracowanego czasu pracy według stawki godzinowej

SZYBKI SERWIS

1900 zł/mies.

max. 4 dni robocze

  • Możliwość wykupienia usługi na dowolny okres
  • Rozliczenie miesięczne lub kwartalne
  • Czas reakcji: 1 dzień roboczy
  • Czas naprawy: 3 dni robocze
  • Osobisty opiekun przypisany do projektu
  • Dostępność i gotowość do naprawy awarii i przywrócenia funkcjonalności przez dedykowany zespół, który tworzył system

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ O SZCZEGÓŁACH I DARMOWE DEMO SYSTEMU

Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące działania systemu.

+48 730 244 444



    Podobne produkty

    AWARIE

    Mobilny system do
    zarządzania awariami

    W prosty i intuicyjny sposób zarządza
    procesem zgłaszania i napraw awarii
    za pomocą smartfona

    Skrócenie czasu zgłaszania usterek
    Szybszy czas naprawy usterek

    Zobacz szczegóły

    PRZEWOZY

    Zarządzanie transportem
    pracowników

    Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
    oraz liczby pasażerów

    Monitorowanie przewozów
    Generownie oszczędności

    Zobacz szczegóły

    INSTRUKCJE

    Dokumentacja dla
    pracowników produkcji

    Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
    technicznej typu instrukcje montażu dla
    pracowników Twojej firmy

    Ułatwiony proces montażu produktów
    Szybszy dostęp do dokumentacji

    Zobacz szczegóły

    BHP

    Rejestr zdarzeń
    lub rejestr kontroli

    Automatyzacja procesu rejestracji
    i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
    zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu

    Oszczędność czasu pracowników
    Szybszy czas realizacji zaleceń

    Zobacz szczegóły

    SPRZEDAŻ

    Szybki dostęp do
    danych sprzedażowych

    Przyspieszenie i zautomatyzowanie
    przepływu informacji o zmianach we
    wskaźnikach sprzedażowych

    Ułatwiony dostęp do danych
    Większa motywacja pracowników

    Zobacz szczegóły

    PRODUKTY

    Lista produktów i oferta
    w smartfonie

    Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
    firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
    przedstawiciela handlowego

    Ułatwiony dostęp do aktualnej oferty
    Szybszy kontakt z przedstawicielem

    Zobacz szczegóły

    Więcej o aplikacji...

    Domeną naszej firmy jest dostarczanie nowoczesnych oprogramowań informatycznych, które znajdują swoje zastosowanie w wielu obszarach przedsiębiorstwa. W ramach prowadzonych działań oferujemy między innymi narzędzia komunikacji wewnętrznej. Rozbudowany system łączy działy, takie jak HR czy BHP. Aplikacja w znakomity sposób ułatwia zarządzanie zasobami, przyspiesza przepływ informacji, integruje zespół, a także przyczynia się do znacznych oszczędności finansowych, przede wszystkim w zakresie obiegu dokumentów poprzez ograniczenie wydatków na wydruki.

    Każdy z pracowników posiada swoje indywidualne konto, do którego loguje się za pomocą smartfonu. , Wszystkie osoby mają wgląd w informacje dotyczące firmy, komunikaty, ogłoszenia, a także indywidualne wiadomości personalne. Koniec z tablicami ogłoszeń czy też drukowanymi dokumentami! Od teraz wszelkie informacje można przekazywać w pełni zautomatyzowany sposób.

    Co oferują nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?

    Oferowany system komunikacji wewnętrznej w firmie to swego rodzaju CRM, służący do jeszcze łatwiejszego oraz szybszego przepływu informacji wewnątrz organizacji. Pozwala on między innymi na udostępnianie aktualności, tworzenie wydarzeń, zgłaszanie nieprawidłowości, prowadzenie kalendarza czy wysyłanie pasków płacowych. Ważną informacją jest fakt, że system HR umożliwia komunikację dwukierunkową. Zadaniem aplikacji jest przede wszystkim usprawnienie procesu rekrutacji i onboardingu, przyspieszenie zgłaszania zdarzeń BHP, a także ułatwienie obiegu dokumentów wewnątrz firmy.

    Jak działa system komunikacji wewnętrznej w firmie?

    Każdy z pracowników może dodawać swoje własne ogłoszenia dotyczące różnorodnej tematyki związanej z kulturą pracy w danej firmie: od inicjatyw ekologicznych czy kulturalnych po społeczne. To doskonały sposób na propagowanie np. transportu współdzielonego wśród pracowników, ograniczenie konsumpcji poprzez giełdę wymiany czy angażowanie w wolontariat pracowniczy. Istotną funkcjonalnością jest również możliwość zgłaszania różnego rodzaju nieprawidłowości na terenie zakładu - dzięki czemu pracownicy zaangażowani są w wspólne dbanie o bezpieczeństwo pracy . Istotne jest, że najbardziej aktywni użytkownicy aplikacji mają możliwość zbierania punktów, co może być ciekawym elementem grywalizacji. Zebrane dane oraz przeprowadzone ankiety pomogą administracji w usprawnieniu pracy poszczególnych działów, co w ostatecznym rozrachunku może przyczynić się do wzrostu efektywności działania oraz zadowolenia z pracy.

    Sprawdź, co przygotowaliśmy dla Ciebie!

    komunikacji wewnętrznej dba przede wszystkim o przyspieszenie przepływu informacji między pracownikami, wzmocnienie integracji całego zespołu, a także generowanie znacznych oszczędności na wydruku dokumentów. Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkimi funkcjami oferowanego systemu oraz do wybrania najodpowiedniejszych rozwiązań dla Państwa potrzeb. Intuicyjna obsługa, a także rozbudowane funkcje dają nam pewność sprostania oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.