Nie projektujemy
aplikacji.

Projektujemy
Twoją przyszłość.

Product Design Product Design

Czy projektowanie
to sztuka
czy nauka?

Najbardziej użyteczne produkty mogą być pomijane, chyba że sztuka uczyni je atrakcyjnymi w oczach ich użytkowników.

Czy to praca
projektanta
czy zespołowa?

To czas, w którym do gry wchodzą projektanci, a ich głównym zadaniem jest stworzenie efektu synergii, który ma pochodzić ze współpracy członków zespołu projektowego.

Product Design
Product Design

Czy to dla klienta
czy użytkownika?

Oprócz zachwycających efektów wizualnych, biznes otrzymuje wsparcie w wyznaczaniu głównych celów i sposobów ich osiągania. Z kolei użytkownik zyskuje faktyczne korzyści, wynikające z posługiwania się produktem.

Dlaczego projektowanie jest niezbędne
podczas tworzenia aplikacji mobilnej?

1
Design jest tym,
jak to działa!
Technologia stale się rozwija

“Design jest nie tylko tym, jak to wygląda i jak się to czuje. Design jest tym, jak to działa!
Steve Jobs

Technologia stale
się rozwija
2

Technologia stale się rozwija, więc jeśli masz pomysł, aby rozwiązać problem swojego użytkownika, zespół projektowy prawdopodobnie zna lepszy sposób, aby to zrobić.

Technologia stale się rozwija
3
Stwórz bazową wersje produktu
Stworzenie bazowej wersji produktu

Tworzenie niezawodnych aplikacji wymaga współpracy i kultury ciągłego feedbacku. Zatem Twoim zadaniem jest stworzenie bazowej wersji produktu i jak najszybsze przekazanie go w ręce użytkowników.

Zaoszczędź
czas i pieniądze
4

Dobrze przepracowany etap projektowania pomoże zaoszczędzić Ci czas i pieniądze, ponieważ im wcześniej wykryjesz błędy w procesie tworzenia aplikacji tym koszt ich usunięcia będzie niższy.

Zaoszczędź czas i pieniądze

1. Design jest tym, jak to działa!

Technologia stale się rozwija

“Design jest nie tylko tym, jak to wygląda i jak się to czuje. Design jest tym, jak to działa!
Steve Jobs

2. Technologia stale się rozwija

Technologia stale się rozwija

Technologia stale się rozwija, więc jeśli masz pomysł, aby rozwiązać problem swojego użytkownika, zespół projektowy prawdopodobnie zna lepszy sposób, aby to zrobić.

3. Stwórz bazową wersje produktu

Stwórz bazową wersje produktu

Tworzenie niezawodnych aplikacji wymaga współpracy i kultury ciągłego feedbacku. Zatem Twoim zadaniem jest stworzenie bazowej wersji produktu i jak najszybsze przekazanie go w ręce użytkowników.

4. Zaoszczędź czas i pieniądze

Zaoszczędź czas i pieniądze

Dobrze przepracowany etap projektowania pomoże zaoszczędzić Ci czas i pieniądze, ponieważ im wcześniej wykryjesz błędy w procesie tworzenia aplikacji tym koszt ich usunięcia będzie niższy.

KONCEPCJA I STRATEGIA

KONCEPCJA I STRATEGIA -- warsztaty --

Definiowanie zakresu projektu, etapów rozwoju produktu wraz z analizą grupy docelowej, rynku, konkurencji i kluczowych funkcjonalności.

  • Znajomość zakresu, budżetu i czasu realizacji projektu.
  • Rozpoznanie ryzyk i szans na powodzenie mobilnego przedsięwzięcia.
  • Weryfikacja konceptu biznesowego i produktowego aplikacji
  • Stworzenie szczegółowej mapy funkcjonalności aplikacji w podziale na jej wersje bazową i kolejne aktualizacje
  • Szczegółowa wycena funkcji MVP
  • Analiza modelu biznesowego
  • Charakterystyka person i ścieżek realizacji ich celów
  • Rekomendacje wykorzystania technologii do rozwiązania kluczowych problemów
PROJEKTOWANIE UX

PROJEKTOWANIE UX

Szkicowanie doświadczeń użytkowników poprzez skupienie się na użyteczności i wydajności cech produktu.

  • Koncentracja uwagi zespołu projektowego wyłącznie na zachowaniach i funkcjonalnościach
  • Szansa na zebranie opinii i przetestowanie jak produkt będzie działał w oparciu o prototyp
  • Wykrywanie słabych punktów na drodze użytkownika do realizacji celów
  • Architektura informacyjna
  • Ścieżki realizacji celów
  • Mockupy aplikacji
  • Klikalny prototyp o niskim odwzorowaniu szczegółów
PROJEKTOWANIE UI

PROJEKTOWANIE UI

Wzbogacenie produktu w kolory, kształty, typografię i emocje.

  • Zachwycająca wizualizacja Twojego produktu
  • Szansa na poznanie prawdziwych odczuć użytkowników podczas ich interakcji z prototypem
  • Księga stylu
  • Klikalny prototyp o wysokim odwzorowaniu szczegółów
AUDYT PRODUKTU

AUDYT PRODUKTU

Audyt produktu to specjalistyczna ocena mobilnych produktów, koncentrująca się na ich użyteczności i doświadczeniach użytkowników.

  • Skupienie się na priorytetach
  • Łatwy punkt startowy
  • Bezpłatnie - oferta limitowana!
  • Raport z analizy produktu wraz z użytecznymi zaleceniami, jak go ulepszyć.
PROJEKTOWANIE UX

PROJEKTOWANIE UX

Szkicowanie doświadczeń użytkowników poprzez skupienie się na użyteczności i wydajności cech produktu.

  • Koncentracja uwagi zespołu projektowego wyłącznie na interakcjach i funkcjonalnościach
  • Szansa na zebranie opinii i przetestowanie jak produkt będzie działał w oparciu o prototyp
  • Wykrywanie słabych punktów na drodze użytkownika do realizacji celów
  • Architektura informacyjna
  • Ścieżki realizacji celów
  • Makiety aplikacji
  • Klikalny prototyp o niskim odwzorowaniu szczegółów
PROJEKTOWANIE UI

PROJEKTOWANIE UI

Wzbogacenie produktu w kolory, kształty, typografię i emocje.

  • Zachwycająca wizualizacja Twojego produktu
  • Szansa na poznanie prawdziwych odczuć testowanych użytkowników
  • Księga stylu
  • Klikalny prototyp o wysokim odwzorowaniu szczegółów

Sprawdź ofertę warsztatów

Nasza praca

Case Study

MEDICAL
LOGISTICS

Zaawansowany system zarządzania kurierami medycznymi.

Zobacz case study

130+

Stworzonych
aplikacji

10

Lat na rynku

Publikacja

Najczęstsze błędy podczas tworzenia aplikacji mobilnych. Jak ich uniknąć.

Pobierz e-book

Zaufali nam

  • "ITgenerator był nie tylko naszym zespołem programistycznym, ale również partnerem technologicznym."

    Mateusz Mach Prezes Five app

  • "ITgenerator od początku był zainteresowany powodzeniem naszego projektu. Ich dogłębna znajomość nowoczesnych technologii pomogła w osiągnięciu naszych celów."

    Jarosław Lisowski Prezes iFOX IT

  • "Naprawdę myślą niestandardowo, szukając najlepszych dla mnie rozwiązań. Bardzo doceniam indywidualne i przyjazne podejście członków zespołu ITgenerator."

    Rafał Bartkowiak Właściciel Blubry 6D

  • "Podczas projektu traktowaliśmy ITgenerator jako część naszego zespołu, polegając w pełni na ich doświadczeniu i wiedzy. To nie tylko nasi partnerzy biznesowi, ale także nasi przyjaciele."

    Alex Landowski Dyrektor Operacyjny at Medical Logistics

  • "ITgenerator dostarczył wysokiej jakości aplikację, z której jesteśmy dumni. W trakcie realizacji projektu komunikacja z Project Managerem i zespołem programistów była zadziwiająco łatwa."

    Miłosz Król Menadżer ds. administracji PPTP

  • "Pomogli nam we wszystkim, znaleźli nawet odpowiednią powierzchnię biurową w tym samym budynku, żebyśmy mogli sprawnie współpracować."

    Maciej Algusiewicz Dyrektor Zarządzający QRtag

Sprawdź ile może
kosztować Twoja aplikacja

Product Design FAQ

Cena projektowania zależy od liczby dni potrzebnych na przygotowanie projektu. Z kolei liczba dni zależy od poziomu zaawansowania funkcjonalnego aplikacji, integracji z zewnętrznymi API oraz poziomu skomplikowania grafik. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, estymując liczbę dni potrzebną na stworzenie wyglądu i funkcji aplikacji.
Standardowy proces projektowania aplikacji skupia się na funkcjonalnościach oraz wizualnej stronie aplikacji, a więc nie uwzględnia tworzenia marki. Jesteśmy przygotowani, żeby w proces projektowania rozszerzyć o tworzenie marki. Jeżeli taka potrzeba zaistnieje po stronie klienta do harmonogramu prac zostaną włączeni podwykonawcy związani z brandingiem rekomendowani przez ITgenerator lub klienta.
Często podczas tworzenia aplikacji pomija się etap rozpoznania oraz projektowania UX, co później wpływa na jakość dostarczanych rozwiązań. Zadaniem projektowania jest nie tylko dostarczenie wyglądu aplikacji, ale przede wszystkim stworzenie produktu łatwego w obsłudze wraz fundamentami do dalszego jego rozwoju. To czas, w którym możesz zdać się na zespół projektowy, który pomoże poszukać Ci ponadprzeciętnych rozwiązań realizacji potrzeb dla Twoich użytkowników.
Każdy etap projektowania można podzielić na 3 główne zbiory czynności - koncepcja i strategia, szkicowanie funkcjonalności i ekranów oraz projektowanie graficzne. Istnieje możliwość wykupienia powyższych zbiorów czynności osobno pod warunkiem, że prace przebiegają chronologicznie, a klient dysponuje odpowiednimi materiałami do rozpoczęcia danego zbioru czynności:

1. Fazę koncepcji i strategii można rozpocząć z marszu, po wypełnieniu briefu, bez konieczności podpisywania umowy.

2. Faza szkicowania ekranów może się rozpocząć po otrzymaniu specyfikacji funkcjonalnej, która jest owocem pracy fazy wcześniejszej.

3. Projektowanie graficzne rozpoczyna się po przesłaniu specyfikacji funkcjonalnej uzupełnionej o user flow, architekturę informacji oraz mockupy ekranów. W przypadku projektów komercyjnych materiały po stronie klienta uzupełniają wytyczne dotyczące marki.
Przy projektach o niskim nakładzie pracy, oraz przy których zakres skupiony jest wyłącznie na programowaniu faza projektowania jest pomijana. W przypadku pozostałych projektów programiści mogą rozpocząć pracę w momencie gdy klient posiada pełną specyfikację funkcjonalną wraz grafiką ekranów.
Nie. Zaprojektować trzeba każdą aplikacje, nie tylko dla startupów, ale również na wewnętrzny użytek firm. Różnicą jest proces projektowania, gdzie przy startupach dodawane są czynności związane z analizą rynku, konkurencji oraz rozpoznaniem grupy docelowej użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz wybranej czcionki to podczas etapu projektowania graficznego wspólnie z designerem będziesz dobierał typografię zbieżną z przeznaczeniem i stylem Twojej aplikacji. Pracujemy na sporej liczbie darmowych fontów. Jeśli jednak będziesz chciał użyć płatnej czcionki, kwestie zakupu pozostawiamy Tobie. Z kolei do animacji podchodzimy indywidualnie i dodatkowo je wyceniamy.
Testy na etapie projektowania mają znaczący wpływ na korektę błędów jeszcze przed programowaniem, co przekłada się potem na oszczędność czasu i pieniędzy. Standardowo wykonujemy dwukrotnie:

1. Po szkicowaniu ekranów i funkcjonalności

2. Po nałożeniu kolorów i grafik

Po testach sporządzany jest raport z obserwacji oraz rekomendacji co do poprawek omawianych potem klientem.
Material design jest tańszy i mniej pracochłonny. Jego wdrożenie polega na użyciu wystandaryzowanych elementów graficznych pochodzących ogólnodostępnych bibliotek. Często ten rodzaj szaty graficznej stosowany jest do aplikacji działających na wewnętrzny użytek firm. Dedykowane materiały graficzne takie jak ilustracje, ikony są wykorzystywane przy tworzeniu aplikacji komercyjnych, w celu wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku i wypracowania spójnego przekazu wizualnego.
Zespół projektowy po stronie klienta składa się z mixu osób pełniących obowiązki z zakresu zarządzania projektem, marketingu lub rozwoju biznesu. Skład uzupełnia reprezentacja wykonawcy z osobami na stanowiskach Project Manager, Programista i Product Designer, który również zarządza pracą całego zespołu.