Usprawnij zarządzanie BHP oraz prewencję wypadkową w swoim zakładzie pracy. Zautomatyzowany system zarządzania BHP obejmujący rejestr zdarzeń lub rejestr kontroli uporządkuje dokumentację oraz umożliwi generowanie raportów i powiadomień.
Umów się na demoAplikacja w wersji webowej i mobilnej automatyzuje proces rejestracji i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi jednocześnie zastępując rejestry dotychczas prowadzone na kartce czy w Excelu. Wszystko za pomocą aplikacji webowej z dostępem dla wszystkich pracowników i powiadomieniami mailowymi. Odpowiedni monitoring i analiza rejestru pozwala podjąć odpowiednio wcześniej działania profilaktyczne przed zaistnieniem sytuacji wypadkowej. Rejestr BHP w wersji online to także oszczędność czasu pracowników, dzięki możliwości zarządzania statusami zaleceń przez każdego z nich.
Pracownicy poświęcają mniej czasu na administrację, a więcej na realizację zaleceń. Generujecie oszczędności i zwiększacie bezpieczeństwo w firmie!
Administrator systemu może zarządzać użytkownikami, tworzyć konta i nadawać im odpowiednie poziomy dostępności. Teraz za tworzenie rejestru odpowiedzialna jest cała firma, wszyscy widzą listę zdarzeń i każdy wie co ma robić.
Pracownicy mogą dodać do systemu zdarzenie potencjalnie niebezpieczne zawierające informacje, takie jak miejsce, opis, kategorię czy zdjęcie. W przypadku otrzymania zalecenia dla danego zgłoszenia ma on możliwość zmiany jego statusu oraz dodania uwagi.
Administrator systemu widzi listę zdarzeń i może nadawać każdemu z nich priorytet oraz tworzyć i przydzielać wybranym użytkownikom zalecenia. Możliwość nadania konkretnej daty realizacji zalecenia dodatkowo ułatwia ich walidację.
Każdy pracownik, który otrzymał zalecenie i nie wykonał go w wyznaczonym czasie dostanie automatyczne powiadomienie w formie wiadomości email. Administrator systemu widzi historię realizacji i zmian, statystyki oraz może generować raporty do pobrania w pliku Excel.
System jest stworzony z myślą o Działach BHP, ich Specjalistach, Managerach i Dyrektorach, czyli wszystkich odpowiedzialnych w firmie za tworzenie Rejestru BHP. Są to osoby, które chcą mieć większą kontrolę nad procesem zgłaszania zdarzeń i realizacją zaleceń oraz pełne dane analityczne potrzebne do raportowania i usprawnienia procesu oraz poprawy bezpieczeństwa w firmie.
Dzięki aplikacji mobilnej znacznie ułatwiliśmy i przyspieszyliśmy komunikację z pracownikami, a do tego zaoszczędziliśmy aż 20 tysięcy złotych na samych kosztach druku tylko w okresie 4 miesięcy.
Karolina Garbiec
Communication Manager
59 000 zł
ok. 3-6 tygodni
59 000 zł + 270 zł/h
ok. 6-12 tygodni
1900 zł/mies.
max. 4 dni robocze
W prosty i intuicyjny sposób zarządza
procesem zgłaszania i napraw awarii
za pomocą smartfona
Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
oraz liczby pasażerów
Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
technicznej typu instrukcje montażu dla
pracowników Twojej firmy
Przyspieszenie i zautomatyzowanie
przepływu informacji o zmianach we
wskaźnikach sprzedażowych
Dostęp do informacji firmowych i ważnych
dla pracownika funkcji z poziomu
smartfona
Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
przedstawiciela handlowego
Domeną naszej firmy jest dostarczanie nowoczesnych programów komputerowych, znajdujących swoje zastosowanie w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. W ramach prowadzonych działań oferujemy między innymi program do obsługi BHP. Dzięki systemowi możliwe jest szybkie i wygodne zgłaszanie zdarzeń wypadkowych, tworzenie zaleceń i przypomnień, nadawanie statusów, a także generowanie statystyk i raportów dotyczących zgłoszeń BHP.
Dodatkowy moduł systemu umożliwia również tworzenie rejestru kontroli BHP oraz związanych z nimi powiadomień i przypomnień wysyłanych bezpośrednio do konkretnych pracowników.
Aplikacja jest dostępna zarówno w wersji webowej, jak i mobilnej, co sprawia, że może być obsługiwana w wygodny sposób, przez każdego z pracowników. Dzięki prowadzonej dokumentacji, możliwe jest podjęcie działań profilaktycznych zmierzających do eliminacji ryzyka wystąpienia wypadku podczas pracy. Aplikacja BHP to również ważny element kultury bezpieczeństwa pracy, który angażuje i edukuje wszystkich pracowników.
Zadaniem administratora jest nadanie każdemu z kont pracowników odpowiednich poziomów dostępu, w taki sposób, aby w tworzenie rejestru zaangażowana była cała firma i wszyscy jej pracownicy. Pracownicy mogą dodawać do systemu zdarzenia potencjalnie niebezpieczne, zawierające informacje, takie jak miejsce, opis czy też kategorię. Ważną informacją jest fakt, że oprogramowanie BHP umożliwia także dodawanie załączników w postaci zdjęć potencjalnego zagrożenia. Osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo w firmie ma możliwość dodania uwag oraz zaleceń niezbędnych do podjęcia w celu minimalizacji ryzyka wypadku przy pracy. Administrator systemu ma wgląd w całą listę zgłoszeń, dzięki czemu może przydzielać wybranym użytkownikom zalecenia. Każdy z pracowników jest informowany poprzez e-mail o nowym zaleceniu administratora.
Aplikacja BHP dzięki automatyzacji zadań, dba o oszczędność czasu pracowników. Ponadto dzięki profilaktyce i kontroli prowadzonej przez samych zatrudnionych, zmniejszone jest ryzyko wystąpienia zdarzeń zagrażających zdrowiu osób przebywających na terenie zakładu. Oprócz tego możliwe jest skrócenie czasu zgłaszania usterek nawet do ośmiu sekund, co w znacznym stopniu poprawia bezpieczeństwo na terenie całej firmy.