BHPElektroniczny rejestr
wypadków przy pracy

Usprawnij zarządzanie BHP oraz prewencję wypadkową w swoim zakładzie pracy. Zautomatyzowany system zarządzania BHP obejmujący rejestr zdarzeń lub rejestr kontroli uporządkuje dokumentację oraz umożliwi generowanie raportów i powiadomień.

Umów się na demo

Co oferuje system?

Aplikacja w wersji webowej i mobilnej automatyzuje automatyzuje proces rejestracji i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi jednocześnie zastępując rejestry dotychczas prowadzone na kartce czy w Excelu. Wszystko za pomocą aplikacji webowej z dostępem dla wszystkich pracowników i powiadomieniami mailowymi. Odpowiedni monitoring i analiza rejestru pozwala podjąć odpowiednio wcześniej działania profilaktyczne przed zaistnieniem sytuacji wypadkowej. Rejestr BHP w wersji online to także oszczędność czasu pracowników, dzięki możliwości zarządzania statusami zaleceń przez każdego z nich.

Pracownicy poświęcają mniej czasu na administrację, a więcej na realizację zaleceń. Generujecie oszczędności i zwiększacie bezpieczeństwo w firmie!

Zgłaszanie zdarzeń
wypadkowych
Nadawanie statusów
Tworzenie zaleceń
i przypomnienia
Statystyki i raporty

Jak działa?

Twórz konta i zarządzaj
użytkownikami

Administrator systemu może zarządzać użytkownikami, tworzyć konta i nadawać im odpowiednie poziomy dostępności. Teraz za tworzenie rejestru odpowiedzialna jest cała firma, wszyscy widzą listę zdarzeń i każdy wie co ma robić.

Dodawaj i zarządzaj
zdarzeniami

Pracownicy mogą dodać do systemu zdarzenie potencjalnie niebezpieczne zawierające informacje, takie jak miejsce, opis, kategorię czy zdjęcie. W przypadku otrzymania zalecenia dla danego zgłoszenia ma on możliwość zmiany jego statusu oraz dodania uwagi.

Przydzielaj zalecenia
i sprawdzaj ich realizację

Administrator systemu widzi listę zdarzeń i może nadawać każdemu z nich priorytet oraz tworzyć i przydzielać wybranym użytkownikom zalecenia. Możliwość nadania konkretnej daty realizacji zalecenia dodatkowo ułatwia ich walidację.

Otrzymuj powiadomienia
i generuj raporty

Każdy pracownik, który otrzymał zalecenie i nie wykonał go w wyznaczonym czasie dostanie automatyczne powiadomienie w formie wiadomości email. Administrator systemu widzi historię realizacji i zmian, statystyki oraz może generować raporty do pobrania w pliku Excel.

Korzyści

Oszczędność czasu pracowników, dzięki automatyzacji ich zadań do wykonania
Skrócenie czasu realizacji zaleceń, co zwiększa bezpieczeństwo pracowników
Skrócenie czasu zgłaszania usterek nawet do kilku sekund
Firma jako nowoczesne miejsce pracy, atrakcyjne dla obecnych i przyszłych pracowników
Zmniejszenie ryzyka wystąpienia zdarzeń, dzięki profilaktyce i kontroli
Generowanie oszczędności, dzięki usprawnieniu procesu zarządzania kontrolami i realizacji zaleceń
Uwspółcześnienie firmy w odpowiedzi na rozwój Przemysłu 4.0
Oszczędność czasu poświęcanego wcześniej na sporządzanie raportów i analiz

Dla kogo?

System jest stworzony z myślą o Działach BHP, ich Specjalistach, Managerach i Dyrektorach, czyli wszystkich odpowiedzialnych w firmie za tworzenie Rejestru BHP. Są to osoby, które chcą mieć większą kontrolę nad procesem zgłaszania zdarzeń i realizacją zaleceń oraz pełne dane analityczne potrzebne do raportowania i usprawnienia procesu oraz poprawy bezpieczeństwa w firmie.

APLIKACJA WEBOWA DLA KAŻDEGO PRACOWNIKA

  • Dodawanie zgłoszeń
  • Podgląd zgłoszeń
  • Zarządzanie zaleceniami
  • Zmiana statusów
  • Wyszukiwanie i filtrowanie
  • Powiadomienia mailowe

APLIKACJA WEBOWA DLA ADMINISTRATORA

  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Wyszukiwanie i filtrowanie
  • Nadawanie zaleceń i priorytetów
  • Szczegóły i historia zgłoszeń
  • Statystyki i raporty

Jakie problemy rozwiązuje?

Ewidencja zdarzeń
przez jedną osobę
Zbyt długi czas
realizacji zaleceń
Brak rzetelnych
danych analitycznych
Stosy papierowej
dokumentacji

Co mówią klienci?

Dzięki aplikacji mobilnej znacznie ułatwiliśmy i przyspieszyliśmy komunikację z pracownikami, a do tego zaoszczędziliśmy aż 20 tysięcy złotych na samych kosztach druku tylko w okresie 4 miesięcy.

Dovista

Karolina Garbiec
Communication Manager

Sprawdź przykładowe wdrożenie

Zobacz jak dostosowaliśmy system
do wymagań Dovisty

Zobacz wdrożenie

Co otrzymujesz?

Dożywotnią licencję na system
Brak limitu pracowników, zgłoszeń czy pozycji
Wdrożenie na wybranym serwerze
Szkolenie online z obsługi
Możliwość rozwoju systemu o nowe funkcjonalności
Możliwość wykupienia serwisu

Jaki jest koszt systemu?

WERSJA PODSTAWOWA

39 000 zł

ok. 3-6 tygodni

  • Aplikacja webowa dla Pracowników i Managerów
  • Dostosowanie interfejsu do identyfikacji wizualnej firmy
  • Dostosowanie nazewnictwa pól
  • Zaimportowanie danych i plików
  • Założenie konta Admina i Pracowników
  • Wdrożenie na serwerze ITgenerator
  • Hosting przez pierwsze 12 miesięcy bezpłatnie
  • Gwarancja 12 miesięcy

WERSJA ROZSZERZONA

39 000 zł + 190 zł/h

ok. 6-12 tygodni

  • Funkcje wersji podstawowej
  • Dodanie nowych funkcjonalności zgodnie z zapotrzebowaniem firmy
  • Zaawansowane przeprojektowanie wersji podstawowej
  • Możliwość integracji z systemami już używanymi w firmie
  • Wdrożenie na serwerze klienta w rozliczeniu według stawki godzinowej
  • Rozliczenie na podstawie Time&Material, czyli faktycznie przepracowanego czasu pracy według stawki godzinowej

SZYBKI SERWIS

1900 zł/mies.

max. 4 dni robocze

  • Możliwość wykupienia usługi na dowolny okres
  • Rozliczenie miesięczne lub kwartalne
  • Czas reakcji: 1 dzień roboczy
  • Czas naprawy: 3 dni robocze
  • Osobisty opiekun przypisany do projektu
  • Dostępność i gotowość do naprawy awarii i przywrócenia funkcjonalności przez dedykowany zespoł, który tworzył system

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ O SZCZEGÓŁACH I DARMOWE DEMO SYSTEMU

Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące działania systemu.

+48 730 244 444



    Podobne produkty

    AWARIE

    Mobilny system do
    zarządzania awariami

    W prosty i intuicyjny sposób zarządza
    procesem zgłaszania i napraw awarii
    za pomocą smartfona

    Skrócenie czasu zgłaszania usterek
    Szybszy czas naprawy usterek

    Zobacz szczegóły

    PRZEWOZY

    Zarządzanie transportem
    pracowników

    Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
    oraz liczby pasażerów

    Monitorowanie przewozów
    Generownie oszczędności

    Zobacz szczegóły

    INSTRUKCJE

    Dokumentacja dla
    pracowników produkcji

    Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
    technicznej typu instrukcje montażu dla
    pracowników Twojej firmy

    Ułatwiony proces montażu produktów
    Szybszy dostęp do dokumentacji

    Zobacz szczegóły

    SPRZEDAŻ

    Szybki dostęp do
    danych sprzedażowych

    Przyspieszenie i zautomatyzowanie
    przepływu informacji o zmianach we
    wskaźnikach sprzedażowych

    Ułatwiony dostęp do danych
    Większa motywacja pracowników

    Zobacz szczegóły

    HR

    Komunikacja
    wewnętrzna w firmie

    Dostęp do informacji firmowych i ważnych
    dla pracownika funkcji z poziomu
    smartfona

    Ułatwiony proces komunikacji
    Oszczędność czasu i kosztów wydruku

    Zobacz szczegóły

    PRODUKTY

    Lista produktów i oferta
    w smartfonie

    Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
    firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
    przedstawiciela handlowego

    Ułatwiony dostęp do aktualnej oferty
    Szybszy kontakt z przedstawicielem

    Zobacz szczegóły