System składa się z aplikacji mobilnej dla kierowców i czytnika kart RFID (NFC) zamontowanych w autobusach oraz aplikacji webowej w postaci rozbudowanego panela administarcyjnego. Dzięki danym zbieranych w aplikacji (liczba pasażerów, czas podróży, trasa) można zoptymalizować długość tras, wielkość autobusów, co w skali rocznej przekłada się na znaczne obniżenie kosztów oraz poprawę jakości przejazdów.
Dodatkowo system pozwala na bieżąco monitorować natężenie ruchu autobusów oraz dostarcza informacje o przewidywanym czasie dotarcia pracowników do pracy oraz ewentualnych opóźnieniach wynikających ze zdarzeń drogowych.
Kierowca loguje się do aplikacji i wybiera trasę. W panelu webowym administrator posiada podgląd aktualnej pozycji pojazdu.
Wchodząc do autobusu pracownicy skanują swoje karty pracownicze - kod QR, kod kreskowy lub RFID. System monitoruje liczbę pasażerów, czas podróży oraz trasę.
Liczba pasażerów, czas podróży oraz trasa przypisana do wybranego kierowcy - wszystkie dane z aplikacji mobilnej są monitorowane i raportowane do aplikacji webowej.
Na podstawie zgromadzonych danych można łatwo generować raporty i optymalizować długość tras, wielkość autobusów, co w skali rocznej przekłada się na znaczne obniżenie kosztów oraz poprawę jakości przejazdów.
System został stworzony z myślą o dużych przedsiębiorstwach, które w ramach benefitów zapewniają transport dla pracowników. Aplikacja umożliwia optymalizację przejazdów, co w skali roku przyczynia się do sporych oszczędności. Analiza zebranych danych umożliwia również prognozowanie i skalowanie budżetu na kolejne lata.
Dzięki aplikacji mobilnej zoptymalizowaliśmy dojazdy pracowników do naszych magazynów. Zmiana przełożyła się na oszczędności w skali 31% w roku 2018, a system dostarczył nam istotne dane do dalszego wdrażania usprawnień.
Arpad Menyhart
Transportation Manager
49 000 zł
ok. 3-6 tygodni
49 000 zł + 190 zł/h
ok. 6-12 tygodni
1900 zł/mies.
max. 3 dni robocze
W prosty i intuicyjny sposób zarządza
procesem zgłaszania i napraw awarii
za pomocą smartfona
Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
technicznej typu instrukcje montażu dla
pracowników Twojej firmy
Automatyzacja procesu rejestracji
i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu
Przyspieszenie i zautomatyzowanie
przepływu informacji o zmianach we
wskaźnikach sprzedażowych
Dostęp do informacji firmowych i ważnych
dla pracownika funkcji z poziomu
smartfona
Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
przedstawiciela handlowego