PRZEWOZY Zarządzanie transportem
pracowników

Kompleksowy system do zarządzania przewozami pracowników: aplikacja mobilna dla kierowców oraz webowy panel administracyjny do monitorowania oraz optymalizacji tras i czasu przejazdu. Analiza zgromadzonych danych umożliwia obniżenie kosztów transportu.

Umów się na demo

Co oferuje system?

System składa się z aplikacji mobilnej dla kierowców i czytnika kart RFID (NFC) zamontowanych w autobusach oraz aplikacji webowej w postaci rozbudowanego panela administarcyjnego. Dzięki danym zbieranych w aplikacji (liczba pasażerów, czas podróży, trasa) można zoptymalizować długość tras, wielkość autobusów, co w skali rocznej przekłada się na znaczne obniżenie kosztów oraz poprawę jakości przejazdów.

Dodatkowo system pozwala na bieżąco monitorować natężenie ruchu autobusów oraz dostarcza informacje o przewidywanym czasie dotarcia pracowników do pracy oraz ewentualnych opóźnieniach wynikających ze zdarzeń drogowych.

Monitorowanie
przejazdów
Czytnik kart
pracowniczych
Generowanie
raportów
Optymalizacja tras
i pojazdów

Jak działa?

Zaloguj się
i wybierz trasę

Kierowca loguje się do aplikacji i wybiera trasę. W panelu webowym administrator posiada podgląd aktualnej pozycji pojazdu.

Skanuj kod
pracownika

Wchodząc do autobusu pracownicy skanują swoje karty pracownicze - kod QR, kod kreskowy lub RFID. System monitoruje liczbę pasażerów, czas podróży oraz trasę.

Miej wszystko pod
kontrolą w panelu

Liczba pasażerów, czas podróży oraz trasa przypisana do wybranego kierowcy - wszystkie dane z aplikacji mobilnej są monitorowane i raportowane do aplikacji webowej.

Analizuj dane i
twórz raporty

Na podstawie zgromadzonych danych można łatwo generować raporty i optymalizować długość tras, wielkość autobusów, co w skali rocznej przekłada się na znaczne obniżenie kosztów oraz poprawę jakości przejazdów.

Korzyści

Natychmiastowy dostęp do raportów z przejazdów
Optymalizacja tras, wielkości pojazdów, lokalizacji przystanków
Szybkie prognozowanie wydatków
na transport
Sprawny transport pracowniczy jako atrakcyjny benefit dla pracowników
Generowanie znacznych oszczędności
Łatwiejsze zarządzanie przejazdami

Dla kogo?

System został stworzony z myślą o dużych przedsiębiorstwach, które w ramach benefitów zapewniają transport dla pracowników. Aplikacja umożliwia optymalizację przejazdów, co w skali roku przyczynia się do sporych oszczędności. Analiza zebranych danych umożliwia również prognozowanie i skalowanie budżetu na kolejne lata.

APLIKACJA MOBILNA
DLA KIEROWCY

  • Logowanie
  • Wybór trasy
  • Skanowanie identyfikatorów pracowników: kod kreskowy, kod QR lub RFID
  • Rejestracja trasy na podstawie GPS

PANEL WEBOWY DLA ADMINISTRATORA

  • Zarządzanie trasami i przystankami
  • Zarządzanie pojazdami
  • Zarządzanie kierowcami i przewoźnikami
  • Podgląd aktualnej pozycji pojazdu
  • Dokładne raporty i statystyki

Jakie problemy rozwiązuje?

Niefektywny
transport
Duże koszty
przejazdów
Brak danych do
prognozowania kosztów
Trudności
w zarządzaniu

Co mówią klienci?

Dzięki aplikacji mobilnej zoptymalizowaliśmy dojazdy pracowników do naszych magazynów. Zmiana przełożyła się na oszczędności w skali 31% w roku 2018, a system dostarczył nam istotne dane do dalszego wdrażania usprawnień.

Dovista

Arpad Menyhart
Transportation Manager

Sprawdź przykładowe wdrożenie

Zobacz jak dostosowaliśmy system
do wymagań Amazon

Zobacz wdrożenie

Co otrzymujesz?

Dożywotnią licencję na system
Brak limitu pracowników, zgłoszeń czy pozycji
Wdrożenie na serwerze ITgenerator
Szkolenie online z obsługi
Możliwość rozwoju systemu o nowe funkcjonalności
Możliwość wykupienia serwisu

Jaki jest koszt systemu?

WERSJA PODSTAWOWA

49 000 zł

ok. 3-6 tygodni

  • Aplikacja mobilna Android dla Kierowców
  • Webowy panel administracyjny dla Menegera zarządzającego
  • Dostosowanie interfejsu do identyfikacji wizualnej firmy
  • Dostosowanie nazewnictwa pól
  • Zaimportowanie danych i plików
  • Założenie konta Admina i Pracowników
  • Wdrożenie na serwerze ITgenerator
  • Hosting przez pierwsze 12 miesięcy bezpłatnie
  • Gwarancja 12 miesięcy

WERSJA ROZSZERZONA

49 000 zł + 190 zł/h

ok. 6-12 tygodni

  • Funkcje wersji podstawowej
  • Dodanie nowych funkcjonalności zgodnie z zapotrzebowaniem firmy
  • Zaawansowane przeprojektowanie wersji podstawowej
  • Możliwość integracji z systemami już używanymi w firmie
  • Wdrożenie na serwerze klienta w rozliczeniu według stawki godzinowej
  • Rozliczenie na podstawie Time&Material, czyli faktycznie przepracowanego czasu pracy według stawki godzinowej

SZYBKI SERWIS

1900 zł/mies.

max. 3 dni robocze

  • Możliwość wykupienia usługi na dowolny okres
  • Rozliczenie miesięczne lub kwartalne
  • Czas reakcji: 1 dzień roboczy
  • Czas naprawy: 2 dni robocze
  • Osobisty opiekun przypisany do projektu
  • Dostępność i gotowość do naprawy awarii i przywrócenia funkcjonalności przez dedykowany zespoł, który tworzył system

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ O SZCZEGÓŁACH I DARMOWE DEMO SYSTEMU

Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące działania systemu.

+48 730 244 444



    Podobne produkty

    AWARIE

    Mobilny system do
    zarządzania awariami

    W prosty i intuicyjny sposób zarządza
    procesem zgłaszania i napraw awarii
    za pomocą smartfona

    Skrócenie czasu zgłaszania usterek
    Szybszy czas naprawy usterek

    Zobacz szczegóły

    INSTRUKCJE

    Dokumentacja dla
    pracowników produkcji

    Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
    technicznej typu instrukcje montażu dla
    pracowników Twojej firmy

    Ułatwiony proces montażu produktów
    Szybszy dostęp do dokumentacji

    Zobacz szczegóły

    BHP

    Rejestr zdarzeń
    lub rejestr kontroli

    Automatyzacja procesu rejestracji
    i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
    zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu

    Oszczędność czasu pracowników
    Szybszy czas realizacji zaleceń

    Zobacz szczegóły

    SPRZEDAŻ

    Szybki dostęp do
    danych sprzedażowych

    Przyspieszenie i zautomatyzowanie
    przepływu informacji o zmianach we
    wskaźnikach sprzedażowych

    Ułatwiony dostęp do danych
    Większa motywacja pracowników

    Zobacz szczegóły

    HR

    Komunikacja
    wewnętrzna w firmie

    Dostęp do informacji firmowych i ważnych
    dla pracownika funkcji z poziomu
    smartfona

    Ułatwiony proces komunikacji
    Oszczędność czasu i kosztów wydruku

    Zobacz szczegóły

    PRODUKTY

    Lista produktów i oferta
    w smartfonie

    Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
    firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
    przedstawiciela handlowego

    Ułatwiony dostęp do aktualnej oferty
    Szybszy kontakt z przedstawicielem

    Zobacz szczegóły