Przyspieszenie i zautomatyzowanie przepływu informacji oraz raportów sprzedażowych w salonach i sieciach dealerskich. Kluczowe wskaźniki KPI w sprzedaży raportowane w aplikacji mobilnej na telefonie każdego pracownika.
Umów się na demoAplikacja do prezentacji wewnętrznych danych sprzedażowych oraz obrazowania realizacji wskaźników KPI. System składa się z aplikacji mobilnej, aplikacji webowej oraz zintegrowanym z nimi panelem administracyjnym do zarządzania i edycji danych.
Aplikacja została stworzona w celu przyspieszenia i zautomatyzowania przepływu danych sprzedażowych. Doskonale sprawdzi się w zwłaszcza w rozbudowanych sieciach sprzedaży.
Każdy punkt sprzedaży ma szybki i łatwy dostęp do najważniejszych dla siebie informacji z poziomu smartfona.
Aplikacja w jasny, obrazowy sposób prezentuje wyniki sprzedażowe dla poszczególnych salonów lub punktów dealerskich. Przedstawia również realizację kluczowych wskaźników KPI. W jednym miejscu można przeglądać i porównywać raporty.
Handlowcy mają stały dostęp do danych sprzedażowych i kluczowych wskaźników KPI. Mogą łatwo sprawdzić realizację planów sprzedażowych i porównać z innymi punktami w sieci. Element grywalizacji jest doskonałym sposobem angażowania i motywowania zespołów.
W prosty i intuicyjny sposób w panelu webowym możesz zarządzać użytkownikami oraz dodawać: dane sprzedażowe wyświetlane w aplikacji, newsy i powiadomienia push.
Webowy panel administracyjny przyspiesza i częściowo automatyzuje przepływ informacji o zmianach we wskaźnikach KPI i innych danych sprzedażowych.
System został stworzony z myślą o Dyrektorach Sprzedaży, którzy muszą mieć stały dostęp do danych analitycznych oraz chcą nowocześnie i skutecznie mobilizować swoje zespoły. Mobilna aplikacja przypomina handlowcom o planach sprzedażowych i przejrzyście obrazuje poziom ich wykonania, a także umożliwia porównanie wyników z innymi zespołami lub poprzednimi miesiącami.
Dostęp do danych sprzedażowych w smartfonie, codzienne komunikaty i bezpośredni kontakt z dealerami to innowacja, której potrzebowaliśmy. Zautomatyzowaliśmy i przyspieszyliśmy proces przesyłania informacji, a stały wgląd we wskaźniki KPI dodatkowo motywuje do działania.
Michał Zarychta
Aftersales System Orientation Market Manager
79 000 zł
ok. 3-6 tygodni
79 000 zł + 270 zł/h
ok. 6-12 tygodni
1900 zł/mies.
max. 4 dni robocze
W prosty i intuicyjny sposób zarządza
procesem zgłaszania i napraw awarii
za pomocą smartfona
Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
oraz liczby pasażerów
Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
technicznej typu instrukcje montażu dla
pracowników Twojej firmy
Automatyzacja procesu rejestracji
i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu
Dostęp do informacji firmowych i ważnych
dla pracownika funkcji z poziomu
smartfona
Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
przedstawiciela handlowego