Przyspieszenie i zautomatyzowanie przepływu informacji oraz raportów sprzedażowych w salonach i sieciach dealerskich. Kluczowe wskaźniki KPI w sprzedaży raportowane w aplikacji mobilnej na telefonie każdego pracownika.
Umów się na demoAplikacja do prezentacji wewnętrznych danych sprzedażowych oraz obrazowania realizacji wskaźników KPI. System składa się z aplikacji mobilnej, aplikacji webowej oraz zintegrowanym z nimi panelem administracyjnym do zarządzania i edycji danych.
Aplikacja została stworzona w celu przyspieszenia i zautomatyzowania przepływu danych sprzedażowych. Doskonale sprawdzi się w zwłaszcza w rozbudowanych sieciach sprzedaży.
Każdy punkt sprzedaży ma szybki i łatwy dostęp do najważniejszych dla siebie informacji z poziomu smartfona.
Aplikacja w jasny, obrazowy sposób prezentuje wyniki sprzedażowe dla poszczególnych salonów lub punktów dealerskich. Przedstawia również realizację kluczowych wskaźników KPI. W jednym miejscu można przeglądać i porównywać raporty.
Handlowcy mają stały dostęp do danych sprzedażowych i kluczowych wskaźników KPI. Mogą łatwo sprawdzić realizację planów sprzedażowych i porównać z innymi punktami w sieci. Element grywalizacji jest doskonałym sposobem angażowania i motywowania zespołów.
W prosty i intuicyjny sposób w panelu webowym możesz zarządzać użytkownikami oraz dodawać: dane sprzedażowe wyświetlane w aplikacji, newsy i powiadomienia push.
Webowy panel administracyjny przyspiesza i częściowo automatyzuje przepływ informacji o zmianach we wskaźnikach KPI i innych danych sprzedażowych.
System został stworzony z myślą o Dyrektorach Sprzedaży, którzy muszą mieć stały dostęp do danych analitycznych oraz chcą nowocześnie i skutecznie mobilizować swoje zespoły. Mobilna aplikacja przypomina handlowcom o planach sprzedażowych i przejrzyście obrazuje poziom ich wykonania, a także umożliwia porównanie wyników z innymi zespołami lub poprzednimi miesiącami.
Dostęp do danych sprzedażowych w smartfonie, codzienne komunikaty i bezpośredni kontakt z dealerami to innowacja, której potrzebowaliśmy. Zautomatyzowaliśmy i przyspieszyliśmy proces przesyłania informacji, a stały wgląd we wskaźniki KPI dodatkowo motywuje do działania.
Michał Zarychta
Aftersales System Orientation Market Manager
79 000 zł
ok. 3-6 tygodni
79 000 zł + 270 zł/h
ok. 6-12 tygodni
1900 zł/mies.
max. 4 dni robocze
Podobne produkty
AWARIE
Mobilny system do
zarządzania awariami
W prosty i intuicyjny sposób zarządza
procesem zgłaszania i napraw awarii
za pomocą smartfona
PRZEWOZY
Zarządzanie transportem
pracowników
Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
oraz liczby pasażerów
INSTRUKCJE
Dokumentacja dla
pracowników produkcji
Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
technicznej typu instrukcje montażu dla
pracowników Twojej firmy
BHP
Rejestr zdarzeń
lub rejestr kontroli
Automatyzacja procesu rejestracji
i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu
HR
Komunikacja
wewnętrzna w firmie
Dostęp do informacji firmowych i ważnych
dla pracownika funkcji z poziomu
smartfona
PRODUKTY
Lista produktów i oferta
w smartfonie
Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
przedstawiciela handlowego
Elastyczność i wydajność stały się niezwykle ważnymi czynnikami wpływającymi na sukces każdej firmy. Aplikacja dla przedstawicieli handlowych to nowoczesne narzędzie do zarządzania sprzedażą i monitorowania KPI. Oprogramowanie zapewnia płynny przepływ informacji, motywowanie zespołu przez grywalizację, a także szybki dostęp do danych sprzedażowych oraz wskaźników efektywności. Aplikacja dla handlowca ułatwia również proces raportowania. Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszej oferty!
Odpowiednio dopasowane rozwiązanie może znacząco przyczynić się do zwiększenia produktywności pracowników, zwłaszcza tych, którzy codziennie są w ruchu. Oferowanie im nowoczesnych narzędzi, które pomagają w codziennej pracy, nie tylko ułatwia im wykonywanie obowiązków, ale także przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i rozwój firmy. Nasza aplikacja umożliwia lepsze planowanie dnia dzięki funkcjom kalendarza i przypomnień. Automatyzacja zadań rutynowych, takich jak raportowanie czy aktualizacja danych klientów pozwala przedstawicielom handlowym skupić się na budowaniu relacji i negocjacjach.
Narzędzia analityczne umożliwiają głębsze zrozumienie potrzeb klientów oraz skuteczniejsze dopasowanie oferty. Z kolei funkcje wspierające upselling i cross-selling mogą znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. W dobie cyfryzacji aplikacje dla handlowców stają się więc niezbędnymi narzędziami, które zapewniają stały dostęp do aktualnych danych o produkcie, kliencie oraz historii transakcji. Dzięki temu przedstawiciele mogą na bieżąco odpowiadać na pytania, dostosowywać oferty do indywidualnych potrzeb oraz szybko reagować na zmiany rynkowe.
Nieograniczony dostęp do danych sprzedażowych oraz wskaźników KPI pozwala na bieżącą analizę osiąganych wyników i szybką reakcję na ewentualne problemy czy też wyzwania rynkowe. Dzięki naszej aplikacji przedstawiciele handlowi mogą efektywniej planować swoje działania, co przekłada się na wzrost konkurencyjności firmy. System w wersji podstawowej oferowany jest w atrakcyjnej cenie. Jest to inwestycja, która może szybko się zwrócić przez wzrost wyników sprzedażowych. Dla firm poszukujących bardziej zaawansowanych funkcji powstała rozszerzona wersja aplikacji, która obejmuje dodatkowe godziny pracy programistów. Może więc być dopasowana do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Ponadto opcja szybkiego serwisu gwarantuje ciągłą obsługę i wsparcie techniczne, co jest nieocenione w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów. Napisz do nas – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy!