SPRZEDAŻ

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych

Przyspieszenie i zautomatyzowanie przepływu informacji oraz raportów sprzedażowych w salonach i sieciach dealerskich. Kluczowe wskaźniki KPI w sprzedaży raportowane w aplikacji mobilnej na telefonie każdego pracownika.

Umów się na demo

Co oferuje system?

Aplikacja do prezentacji wewnętrznych danych sprzedażowych oraz obrazowania realizacji wskaźników KPI. System składa się z aplikacji mobilnej, aplikacji webowej oraz zintegrowanym z nimi panelem administracyjnym do zarządzania i edycji danych.

Aplikacja została stworzona w celu przyspieszenia i zautomatyzowania przepływu danych sprzedażowych. Doskonale sprawdzi się w zwłaszcza w rozbudowanych sieciach sprzedaży.

Każdy punkt sprzedaży ma szybki i łatwy dostęp do najważniejszych dla siebie informacji z poziomu smartfona.

TouchID
FaceID
Wizualizacja
danych
Powiadomienia
PUSH
Zarządzanie
użytkownikami

Jak działa?

Wyświetlaj dane i wizualizuj
realizację wskaźników KPI

Aplikacja w jasny, obrazowy sposób prezentuje wyniki sprzedażowe dla poszczególnych salonów lub punktów dealerskich. Przedstawia również realizację kluczowych wskaźników KPI. W jednym miejscu można przeglądać i porównywać raporty.

Motywuj swój zespół
i zwiększaj sprzedaż

Handlowcy mają stały dostęp do danych sprzedażowych i kluczowych wskaźników KPI. Mogą łatwo sprawdzić realizację planów sprzedażowych i porównać z innymi punktami w sieci. Element grywalizacji jest doskonałym sposobem angażowania i motywowania zespołów.

Miej wszystko pod
kontrolą w panelu

W prosty i intuicyjny sposób w panelu webowym możesz zarządzać użytkownikami oraz dodawać: dane sprzedażowe wyświetlane w aplikacji, newsy i powiadomienia push.

Analizuj dane
i twórz raporty

Webowy panel administracyjny przyspiesza i częściowo automatyzuje przepływ informacji o zmianach we wskaźnikach KPI i innych danych sprzedażowych.

Korzyści

Przyspieszenie przepływu informacji między pracownikami sprzedaży
Budowanie zaangażowania zespołu i identyfikacji ze swoją firmą
Motywowanie zespołu poprzez grywalizację
Szybki dostęp do danych sprzedażowych oraz wskaźników KPI
Możliwość porównania efektów pracy poszczególnych zespołów
Ułatwienie procesu raportowania i analizy sprzedaży

Dla kogo?

System został stworzony z myślą o Dyrektorach Sprzedaży, którzy muszą mieć stały dostęp do danych analitycznych oraz chcą nowocześnie i skutecznie mobilizować swoje zespoły. Mobilna aplikacja przypomina handlowcom o planach sprzedażowych i przejrzyście obrazuje poziom ich wykonania, a także umożliwia porównanie wyników z innymi zespołami lub poprzednimi miesiącami.

APLIKACJA MOBILNA DLA
KIEROWNIKA SALONU

  • Logowanie
  • TouchID, FaceID
  • Wyświetlanie i wizualizacja danych
  • Filtrowanie danych
  • Grywalizacja - porównywanie danych z innymi zespołami sprzedażowymi
  • Powiadomienia push

PANEL WEBOWY DLA
ADMINISTRATORA / MANAGERA

  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie regionami sprzedażowymi
  • Zarządzanie danymi wyświetlanymi w aplikacji
  • Wyszukiwanie i filtrowanie
  • Dodawanie treści

Jakie problemy rozwiązuje?

Brak raportów
sprzedażowych
Brak monitoringu
realizacji KPI
Brak motywacji
w zespołach
Niska
sprzedaż

Co mówią klienci?

Dostęp do danych sprzedażowych w smartfonie, codzienne komunikaty i bezpośredni kontakt z dealerami to innowacja, której potrzebowaliśmy. Zautomatyzowaliśmy i przyspieszyliśmy proces przesyłania informacji, a stały wgląd we wskaźniki KPI dodatkowo motywuje do działania.

Dovista

Michał Zarychta
Aftersales System Orientation Market Manager

Sprawdź przykładowe wdrożenie

Zobacz jak dostosowaliśmy system
do wymagań BMW

Zobacz wdrożenie

Co otrzymujesz?

Dożywotnią licencję na system
Dostęp dla nawet 5000 pracowników
Wdrożenie na wybranym serwerze
Szkolenie online z obsługi
Możliwość rozwoju systemu o nowe funkcjonalności
Możliwość wykupienia serwisu

Jaki jest koszt systemu?

WERSJA PODSTAWOWA

79 000 zł

ok. 3-6 tygodni

  • Aplikacja mobilna dla Dyrektorów Sprzedaży i Handlowców
  • Webowy panel administracyjny
  • Dostosowanie interfejsu do identyfikacji wizualnej firmy
  • Dostosowanie nazewnictwa pól
  • Zaimportowanie danych i plików
  • Założenie konta Admina i Pracowników
  • Wdrożenie na serwerze ITgenerator
  • Hosting przez pierwsze 12 miesięcy bezpłatnie
  • Gwarancja 12 miesięcy

WERSJA ROZSZERZONA

79 000 zł + 270 zł/h

ok. 6-12 tygodni

  • Funkcje wersji podstawowej
  • Dodanie nowych funkcjonalności zgodnie z zapotrzebowaniem firmy
  • Zaawansowane przeprojektowanie wersji podstawowej
  • Możliwość integracji z systemami już używanymi w firmie
  • Wdrożenie na serwerze klienta w rozliczeniu według stawki godzinowej
  • Rozliczenie na podstawie Time&Material, czyli faktycznie przepracowanego czasu pracy według stawki godzinowej

SZYBKI SERWIS

1900 zł/mies.

max. 4 dni robocze

  • Możliwość wykupienia usługi na dowolny okres
  • Rozliczenie miesięczne lub kwartalne
  • Czas reakcji: 1 dzień roboczy
  • Czas naprawy: 3 dni robocze
  • Osobisty opiekun przypisany do projektu
  • Dostępność i gotowość do naprawy awarii i przywrócenia funkcjonalności przez dedykowany zespół, który tworzył system

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ O SZCZEGÓŁACH I DARMOWE DEMO SYSTEMU

Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące działania systemu.

+48 730 244 444



    Podobne produkty

    AWARIE

    Mobilny system do
    zarządzania awariami

    W prosty i intuicyjny sposób zarządza
    procesem zgłaszania i napraw awarii
    za pomocą smartfona

    Skrócenie czasu zgłaszania usterek
    Szybszy czas naprawy usterek

    Zobacz szczegóły

    PRZEWOZY

    Zarządzanie transportem
    pracowników

    Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
    oraz liczby pasażerów

    Monitorowanie przewozów
    Generownie oszczędności

    Zobacz szczegóły

    INSTRUKCJE

    Dokumentacja dla
    pracowników produkcji

    Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
    technicznej typu instrukcje montażu dla
    pracowników Twojej firmy

    Ułatwiony proces montażu produktów
    Szybszy dostęp do dokumentacji

    Zobacz szczegóły

    BHP

    Rejestr zdarzeń
    lub rejestr kontroli

    Automatyzacja procesu rejestracji
    i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
    zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu

    Oszczędność czasu pracowników
    Szybszy czas realizacji zaleceń

    Zobacz szczegóły

    HR

    Komunikacja
    wewnętrzna w firmie

    Dostęp do informacji firmowych i ważnych
    dla pracownika funkcji z poziomu
    smartfona

    Ułatwiony proces komunikacji
    Oszczędność czasu i kosztów wydruku

    Zobacz szczegóły

    PRODUKTY

    Lista produktów i oferta
    w smartfonie

    Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
    firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
    przedstawiciela handlowego

    Ułatwiony dostęp do aktualnej oferty
    Szybszy kontakt z przedstawicielem

    Zobacz szczegóły

    Elastyczność i wydajność stały się niezwykle ważnymi czynnikami wpływającymi na sukces każdej firmy. Aplikacja dla przedstawicieli handlowych to nowoczesne narzędzie do zarządzania sprzedażą i monitorowania KPI. Oprogramowanie zapewnia płynny przepływ informacji, motywowanie zespołu przez grywalizację, a także szybki dostęp do danych sprzedażowych oraz wskaźników efektywności. Aplikacja dla handlowca ułatwia również proces raportowania. Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszej oferty!

    Aplikacja dla przedstawicieli handlowych

    Odpowiednio dopasowane rozwiązanie może znacząco przyczynić się do zwiększenia produktywności pracowników, zwłaszcza tych, którzy codziennie są w ruchu. Oferowanie im nowoczesnych narzędzi, które pomagają w codziennej pracy, nie tylko ułatwia im wykonywanie obowiązków, ale także przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i rozwój firmy. Nasza aplikacja umożliwia lepsze planowanie dnia dzięki funkcjom kalendarza i przypomnień. Automatyzacja zadań rutynowych, takich jak raportowanie czy aktualizacja danych klientów pozwala przedstawicielom handlowym skupić się na budowaniu relacji i negocjacjach.

    Szybki dostęp do informacji

    Narzędzia analityczne umożliwiają głębsze zrozumienie potrzeb klientów oraz skuteczniejsze dopasowanie oferty. Z kolei funkcje wspierające upselling i cross-selling mogą znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. W dobie cyfryzacji aplikacje dla handlowców stają się więc niezbędnymi narzędziami, które zapewniają stały dostęp do aktualnych danych o produkcie, kliencie oraz historii transakcji. Dzięki temu przedstawiciele mogą na bieżąco odpowiadać na pytania, dostosowywać oferty do indywidualnych potrzeb oraz szybko reagować na zmiany rynkowe.

    Mobilne oprogramowanie dla handlowców

    Nieograniczony dostęp do danych sprzedażowych oraz wskaźników KPI pozwala na bieżącą analizę osiąganych wyników i szybką reakcję na ewentualne problemy czy też wyzwania rynkowe. Dzięki naszej aplikacji przedstawiciele handlowi mogą efektywniej planować swoje działania, co przekłada się na wzrost konkurencyjności firmy. System w wersji podstawowej oferowany jest w atrakcyjnej cenie. Jest to inwestycja, która może szybko się zwrócić przez wzrost wyników sprzedażowych. Dla firm poszukujących bardziej zaawansowanych funkcji powstała rozszerzona wersja aplikacji, która obejmuje dodatkowe godziny pracy programistów. Może więc być dopasowana do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Ponadto opcja szybkiego serwisu gwarantuje ciągłą obsługę i wsparcie techniczne, co jest nieocenione w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów. Napisz do nas – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy!