AWARIEUtrzymanie ruchu - mobilne
zarządzanie awariami

Wdrażasz autonomiczne utrzymanie ruchu w Twoim zakładzie pracy? Sprawdź, jak działają nowoczesne systemy CMMS. Przetestuj bezpłatnie mobilny system do zarządzania awariami dla działu utrzymania ruchu.

Umów się na demo

Co oferuje system?

W prosty i intuicyjny sposób zarządza procesem zgłaszania i napraw awarii. Dzięki automatyzacji przepływu informacji i ułatwionemu dostępowi do potrzebnych funkcji z poziomu smartfona, Ty i Twój zespół możecie szybciej rozwiązywać problemy z maszynami na liniach produkcyjnych. Dodawanie i zarządzanie awariami nigdy nie było prostsze. Teraz wystarczy służbowy lub prywatny smartfon. Dodatkowo pełną kontrolę nad procesem zgłaszania i zarządzania awariami zapewni webowy panel administracyjny.

Pracownicy poświęcają więcej czasu na prace serwisowe, a mniej na administrację. Oszczędzacie czas i generujecie oszczędności!

Nadawanie priorytetów
i tagów
Analityka danych
w panelu
Zgłaszanie awarii
przez smartfona
Mierzenie czasu
reakcji i naprawy

Jak działa?

Skanuj kod QR i dodawaj awarie

Pracownicy mogą dodać informację o awarii skanując kod QR na wybranej maszynie lub dodając ją ręcznie. Awaria automatycznie pojawia się na głównej liście dostępnej dla serwisantów i liderów oraz w panelu webowym dla Kierownika Utrzymania Ruchu.

Otrzymuj powiadomienia
i dodawaj pomocników

Każdy z serwisantów i liderów dostępnych na zmianie otrzyma powiadomienie o nowym zgłoszeniu i może zarządzać ich statusem w momencie zeskanowania kodu maszyny. Wtedy też zacznie być naliczany czas. Dodatkowo każdy może zaprosić do naprawy innego serwisanta-pomocnika, aby przyspieszyć cały proces.

Miej wszystko pod kontrolą w panelu

W panelu administracyjnym Kierownik Utrzymania Ruchu może zarządzać użytkownikami, nadawać im odpowiednie poziomy dostępności oraz przede wszystkim widzi listę awarii wraz ze wszystkimi szczegółami, historią zmian i statusami.

Analizuj dane i generuj oszczędności

Oprócz dostępu do aktualnych danych administrator systemu może generować raporty na podstawie filtrów, takich jak nazwa maszyny czy użytkownika. Dodatkowo system może automatycznie wysyłać raport dzienny z informacją o awariach, które mają status O, P i C oraz wyliczone wskaźniki MTTR, MTBF i całkowity czas awarii.

Korzyści

Skrócenie procesu zgłaszania usterek, a w konsekwencji skrócenie czasu naprawy awarii
Zwiększenie wydajności procesów naprawczych i serwisowych
Usprawniona komunikacja pracowników między zmianami
Firma jako nowoczesne miejsce pracy, atrakcyjne dla obecnych i przyszłych pracowników
Skrócenie czasu niedyspozycji maszyn i urządzeń
Generowanie oszczędności, dzięki krótszym przestojom maszyn i urządzeń
Optymalizacja procesów produkcyjnych w myśl rozwiązań Przemysłu 4.0
Oszczędność czasu poświęcanego na sporządzanie raportów i analiz

Dla kogo?

System jest stworzony z myślą o Kierownikach Utrzymania Ruchu oraz serwisantach w firmach produkcyjnych, producentach maszyn i urządzeń oraz firmach serwisowych, którzy chcą mieć większą kontrolę nad procesem zgłaszania i zarządzania awariami maszyn oraz pełne dane analityczne potrzebne do raportowania i usprawnienia procesu naprawy.

APLIKACJA MOBILNA DLA SERWISANTA I LIDERA

  • Dodawanie awarii
  • Skanowanie kodu QR
  • Zarządzanie statusem awarii
  • Dodawanie pomocy
  • Powiadomienia PUSH
  • Baza wiedzy

PANEL WEBOWY DLA MANAGERA

  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie awariami
  • Wyszukiwanie i filtrowanie
  • Nadawanie priorytetów
  • Szczegóły napraw i historia
  • Raportowanie

Jakie problemy rozwiązuje?

Zbyt długi czas
naprawy
Brak kontroli nad pracą serwisantów
Brak rzetelnych danych analitycznych
Brak komunikacji pracowników

Co mówią klienci?

Dzięki aplikacji poprawiliśmy proces rejestracji i zgłaszania awarii w dziale Utrzymania Ruchu oraz obliczania wskaźników niezbędnych do analizy naszych działań. Czas reakcji w przypadku awarii znacznie się skrócił, pozwalając tym samym na oszczędności związane z krótszymi przestojami na produkcji. System przyjął się bardzo dobrze m.in. dlatego, że jest intuicyjny, czytelny i w pełni odpowiada na potrzeby naszej firmy.

Amica

Michał Kowalski
Główny Automatyk, AMICA

Sprawdź przykładowe wdrożenie

Zobacz jak dostosowaliśmy system
do wymagań BCS Automotive Solutions

Zobacz wdrożenie

Co otrzymujesz?

Dożywotnią licencję na system
Dostęp dla nawet 5000 pracowników
Wdrożenie na wybranym serwerze
Szkolenie online z obsługi
Możliwość rozwoju systemu o nowe funkcjonalności
Możliwość wykupienia serwisu

Jaki jest koszt systemu?

WERSJA PODSTAWOWA

99 000 zł

ok. 3-6 tygodni

  • Aplikacja mobilna Android dla Serwisantów i Brygadzistów
  • Webowy panel administracyjny dla Kierownika Utrzymania Ruchu
  • Dostosowanie interfejsu do identyfikacji wizualnej firmy
  • Dostosowanie nazewnictwa pól
  • Zaimportowanie danych i plików
  • Założenie konta Admina i Pracowników
  • Wdrożenie na serwerze ITgenerator
  • Hosting przez pierwsze 12 miesięcy bezpłatnie
  • Gwarancja 12 miesięcy

WERSJA ROZSZERZONA

99 000 zł + 190 zł/h

ok. 6-12 tygodni

  • Funkcje wersji podstawowej
  • Dodanie nowych funkcjonalności zgodnie z zapotrzebowaniem firmy
  • Zaawansowane przeprojektowanie wersji podstawowej
  • Możliwość integracji z systemami już używanymi w firmie
  • Wdrożenie na serwerze klienta w rozliczeniu według stawki godzinowej
  • Rozliczenie na podstawie Time&Material, czyli faktycznie przepracowanego czasu pracy według stawki godzinowej

SZYBKI SERWIS

1900 zł/mies.

max. 4 dni robocze

  • Możliwość wykupienia usługi na dowolny okres
  • Rozliczenie miesięczne lub kwartalne
  • Czas reakcji: 1 dzień roboczy
  • Czas naprawy: 3 dni robocze
  • Osobisty opiekun przypisany do projektu
  • Dostępność i gotowość do naprawy awarii i przywrócenia funkcjonalności przez dedykowany zespół, który tworzył system

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ O SZCZEGÓŁACH I DARMOWE DEMO SYSTEMU

Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące działania systemu.

+48 730 244 444



    Podobne produkty

    PRZEWOZY

    Zarządzanie transportem
    pracowników

    Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
    oraz liczby pasażerów.

    Monitorowanie przewozów
    Generownie oszczędności

    Zobacz szczegóły

    INSTRUKCJE

    Dokumentacja dla
    pracowników produkcji

    Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
    technicznej typu instrukcje montażu dla
    pracowników Twojej firmy

    Ułatwiony proces montażu produktów
    Szybszy dostęp do dokumentacji

    Zobacz szczegóły

    BHP

    Rejestr zdarzeń
    lub rejestr kontroli

    Automatyzacja procesu rejestracji
    i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
    zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu

    Oszczędność czasu pracowników
    Szybszy czas realizacji zaleceń

    Zobacz szczegóły

    SPRZEDAŻ

    Szybki dostęp do
    danych sprzedażowych

    Przyspieszenie i zautomatyzowanie
    przepływu informacji o zmianach we
    wskaźnikach sprzedażowych

    Ułatwiony dostęp do danych
    Większa motywacja pracowników

    Zobacz szczegóły

    HR

    Komunikacja
    wewnętrzna w firmie

    Dostęp do informacji firmowych i ważnych
    dla pracownika funkcji z poziomu
    smartfona

    Ułatwiony proces komunikacji
    Oszczędność czasu i kosztów wydruku

    Zobacz szczegóły

    PRODUKTY

    Lista produktów i oferta
    w smartfonie

    Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
    firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
    przedstawiciela handlowego

    Ułatwiony dostęp do aktualnej oferty
    Szybszy kontakt z przedstawicielem

    Zobacz szczegóły

    Więcej o aplikacji...

    Nasza firma od długiego czasu zajmuje się dostarczaniem nowoczesnych programów komputerowych dla biznesu. W ramach prowadzonych działań oferujemy między innymi system autonomicznego utrzymania ruchu. Prezentowany program odznacza się prostą i intuicyjną obsługą, dzięki czemu może być użytkowany zarówno przez niedoświadczonego pracownika , jak i osobę z większym stażem.

    Dzięki aplikacji możliwe staje się zgłaszanie awarii przez smartfona, prowadzenie analityki danych w specjalnie opracowanym panelu, a także mierzenie czasu reakcji i naprawy nieprawidłowości.

    Optymalizacja procesów produkcyjnych - co oferuje system?

    Autonomiczne utrzymanie ruchu jest niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorstwa, którego celem jest efektywne zarządzanie produkcją. Dzięki automatyzacji przepływu informacji możliwe jest jeszcze szybsze rozwiązywanie problemów z maszynami na liniach produkcyjnych. Cały system jest dostępny zarówno w wersji mobilnej, jak i webowej, dzięki czemu wszelkie dane wprowadzać można za pomocą smartfonu. Natomiast zarządzanie administracyjne jest możliwe z pozycji komputera stacjonarnego. Niebywałą zaletą oprogramowania jest fakt, że od momentu wdrożenia systemu, pracownicy mogą poświęcić zdecydowanie więcej czasu na prace serwisowe, niż na czynności administracyjne.

    System zarządzania awariami - jak działa program do optymalizacji utrzymania ruchu?

    Zadaniem pracownika jest zeskanowanie kodu QR znajdującego się na konkretnej maszynie. Aplikacja automatycznie rozpoznaje, jakiego urządzenia dotyczy zgłoszenie i w sposób autonomiczny przydziela do zadania właściwych serwisantów. Tworzonemu zgłoszeniu można przypisać odpowiedni priorytet, a nawet dołączyć zdjęcie obrazujące zaistniałą awarię. Wszystko to pomoże w optymalizacji prac serwisowych.

    Tego typu systemy utrzymania ruchu znajdują swoje szerokie zastosowanie w wielu przedsiębiorstwach produkcyjnych. W znakomity sposób optymalizują wszelkie prace serwisowe i dbają o to, aby zarządzanie awariami przebiegało w sposób sprawny i szybki. Tylko wówczas, możliwe jest utrzymanie zaplanowanej wcześniej wydajności całego procesu wytwórczego.