Każdy wielki projekt
zaczyna się od pomysłu!

Aby dopracować lub stworzyć koncept aplikacji i prototyp, zapoznaj się z ofertą warsztatów lub umów się na rozmowę.

Umów rozmowę

Zapoznaj się z ofertą warsztatów

Kick-Off Sprint

Dla firm 2-3 tygodnie

Warsztaty Kick-Off Sprint stworzyliśmy dla firm, które etap opracowywania koncepcji mają już za sobą. Ta propozycja będzie więc idealna dla tych, którzy potrzebują szybkiej weryfikacji i wizualizacji swojego pomysłu. Dzięki warsztatom poznasz i odpowiednio zaplanujesz dalsze etapy tworzenia aplikacji, w tym dokładną wycenę, a dodatkowo, poznasz nasz zespół i doświadczenie w praktyce!

Discovery Sprint

Dla firm i startup’ów 3-4 tygodnie

Warsztaty Discovery Sprint dedykowane są dla tych, którzy potrzebują weryfikacji swojej koncepcji oraz stworzenia prototypu UX. W ramach tego Sprintu spotykamy się z potencjalnymi użytkownikami - przedstawicielami grupy docelowej, po to by zweryfikować stworzony wspólnie prototyp. Na podstawie informacji zebranych podczas badań aktualizujemy ekrany i tworzymy maksymalnie skuteczną wersję aplikacji.

Startup Sprint

Dla startup’ów 4-6 tygodni

W ramach Warsztatów Startup Sprint również zweryfikujesz koncepcję i przetestujesz prototyp na przedstawicielach grupy docelowej, ale już w wersji graficznej, czyli UX/UI. Prototyp UX/UI jest więc, nie tylko klikalny i użyteczny, ale także atrakcyjny wizualnie. Startup Sprint jest najlepszym wyborem dla startupów, którym zależy na zdobyciu inwestora czy zaprezentowaniu swojej wizji.

Proces Warsztatów Design Sprint

Start

Start

  • Uzupełnienie briefu z Klientem (max. 1h)
  • Rozmowa z jedną osobą z grupy docelowej
  • Przygotowanie notatek z rozmowy
  • Analiza konkurencji i podobnych produktów
Dzień 1

Dzień 1

  • Warsztaty online lub osobiste (4h)
  • Uszczegółowienie briefu
  • Dyskusja nad podobnymi produktami
  • Stworzenie Person x2
Dzień 2

Dzień 2

  • Warsztaty online lub osobiste (4h)
  • Stworzenie User Journey Map x1
  • Lista funkcjonalności i ich priorytetyzacja wraz z wybraniem niezbędnego MVP
  • Zaplanowanie kolejnych etapów wdrożeń
Dzień 3

Prototyp

  • Szkicowanie ekranu głównego i omówienie konceptu MVP z programistami
  • Stworzenie czarno-białego klikalnego prototypu (z UJM) przez Projektantów UX
Prototyp

Badania

  • Przygotowanie planu badawczego do badań użyteczności RITE na grupie docelowej
  • Badanie na 6 użytkownikach z grupy docelowej
  • Przygotowanie raportu badawczego
Testy

Wycena

  • Badania na użytkownikach i stworzenie raportu badawczego
  • Stworzenie prezentacji konceptu wraz z rekomendacjami
  • Wycena szczegółowa UX/UI oraz programowania

Proces Warsztatów Design Sprint

Koncepcja i specyfikacja

Start

  • Uzupełnienie briefu z Klientem (max. 1h)
  • Rozmowa z jedną osobą z grupy docelowej
  • Przygotowanie notatek z rozmowy
  • Analiza konkurencji i podobnych produktów
Grafika i funkcjonalności

Dzień 1

  • Warsztaty online lub osobiste (4h)
  • Uszczegółowienie briefu
  • Dyskusja nad podobnymi produktami
  • Stworzenie Person x2
Programowanie

Dzień 2

  • Warsztaty online lub osobiste (4h)
  • Stworzenie User Journey Map x1
  • Lista funkcjonalności i ich priorytetyzacja wraz z wybraniem niezbędnego MVP
  • Zaplanowanie kolejnych etapów wdrożeń
Testowanie

Prototyp

  • Szkicowanie ekranu głównego i omówienie konceptu MVP z programistami
  • Stworzenie czarno-białego klikalnego prototypu (z UJM) przez Projektantów UX
Publikacja i utrzymanie

Badania

  • Przygotowanie planu badawczego do badań użyteczności RITE na grupie docelowej
  • Badanie na 6 użytkownikach z grupy docelowej
  • Przygotowanie raportu badawczego
Publikacja i utrzymanie

Wycena

  • Badania na użytkownikach i stworzenie raportu badawczego
  • Stworzenie prezentacji konceptu wraz z rekomendacjami
  • Wycena szczegółowa UX/UI oraz programowania

Korzyści

Nawet najbardziej innowacyjny pomysł nie zamieni się w produkt, który odniesie sukces, jeśli nie przeanalizujemy potrzeb grupy docelowej. Jednocześnie kluczowe jest ustalenie konceptu pierwszej wersji produktu, która będzie zawierać najważniejsze funkcje, czyli tak zwane MVP.

Warsztaty Design Sprint pomogą Ci odpowiedzieć na kluczowe pytania biznesowe, zaplanować podstawowe funkcje aplikacji, udzielą odpowiedzi na pytania dotyczące planowania projektu, szacowania czasu i budżetowania. Jest to najskuteczniejszy sposób na zweryfikowanie pomysłu na biznes i przygotowanie się do jego realizacji!

Minimalny koszt
i szybka realizacja
Weryfikacja
pomysłu
Spersonalizowane
rekomendacje
Ustalenie
priorytetów
Opinie
użytkowników
Poznanie dokładnych
kosztów realizacji

Porównanie warsztatów

Kick-Off Sprint

2-3 tygodnie

  • Warsztaty 2 dni x 3h
  • Klikalny Prototyp UX
  • Maksymalnie 8 czarno-białych ekranów
  • Prezentacja konceptu wraz z rekomendacjami
  • Wycena UX/UI oraz wstępna programowania
  • Materiały z warsztatów
  • 1x User Journey Map
  • 2x Persona
  • UX Designer, Project Manager, Programista

Bestseller

Discovery Sprint

3-4 tygodnie

  • Warsztaty 2dni x 4,5h
  • Klikalny prototyp UX
  • Maksymalnie 10 czarno-białych ekranów
  • Prezentacja konceptu wraz z rekomendacjami
  • Wycena UX/UI oraz wstępna programowania
  • Badanie Prototypu na 6 użytkownikach (RITE)
  • Raport badawczy
  • Materiały z warsztatów i nagrania z badań
  • 2x User Journey Map
  • 4x Persona
  • UX Designer, Project Manager, Programista

Startup Sprint

4-6 tygodni

  • Warsztaty 2dni x 4,5h
  • Klikalny prototyp UX+UI
  • Maksymalnie 10 kolorowych ekranów
  • Prezentacja konceptu wraz z rekomendacjami
  • Wycena UX/UI oraz wstępna programowania
  • Badanie Prototypu na 6 użytkownikach (RITE)
  • Raport badawczy
  • Materiały z warsztatów i nagrania z badań
  • 2x User Journey Map
  • 4x Persona
  • UX/UI Designer, Project Manager, Programista

Nie jesteś pewien, które warsztaty
będą dla Ciebie najlepsze?

Poznaj zespół warsztatowy

To właśnie z nami rozpoczniesz drogę do stworzenia swojej aplikacji!

Anna Bering
Head of Products
Lena Liedke
Junior UX/UI Designer
Michał Witkowski
IT Project Manager
Tomasz Antkowiak
Senior Android Developer
Członkowie
Twojego Zespołu

Zobacz nasze poprzednie realizacje

Sprawdź rozwiązania, które tworzymy podczas warsztatów

  • Bergerat Monnoyeur
    Aplikacja dla Klientów

    Problemy projektowe:

    • Utrudniony kontakt między klientami, a serwisem
    • Długi czas przestoju maszyn i opóźnienia
    • Malejące zaufanie i przywiązanie Klientów do firmy

    Rozwiązanie:

    Stworzenie prototypu UX i przebadanie go na klientach firmy w celu dopasowania rozwiązań pod ich potrzeby. Docelowo ma powstać aplikacja mobilna ułatwiająca obsługę procesu związanego z serwisem oraz komunikację pomiędzy serwisantami, a klientami.

  • iYoni
    Tracker płodności

    Problemy projektowe:

    • Zrozumienie ścieżki użytkownika
    • Potrzeba weryfikacji pomysłu ze strony technicznej
    • Stworzenie odpowiednich treści i algorytmu aplikacji

    Rozwiązanie:

    Stworzenie prototypu UX aplikacji oraz przebadanie go na grupie docelowej w celu zaprojektowania i zaprogramowania docelowego rozwiązania po wdrożonych poprawkach.

  • DreamPrice
    Wyszukiwarka cen

    Problemy projektowe:

    • Stworzenie odpowiedniej wizualizacji i prezentacji pomysłu
    • Potrzeba pozyskania inwestora
    • Potrzeba weryfikacji pomysłu ze strony technicznej

    Rozwiązanie:

    Stworzenie funkcjonalnego i graficznego prototypu UX/UI aplikacji mobilnej z uwzględnieniem niezbędnych informacji dla potencjalnych inwestorów.