Wdrażasz autonomiczne utrzymanie ruchu w Twoim zakładzie pracy? Sprawdź, jak działają nowoczesne systemy CMMS. Przetestuj bezpłatnie mobilny system do zarządzania awariami dla działu utrzymania ruchu.
Umów się na demoW prosty i intuicyjny sposób zarządza procesem zgłaszania i napraw awarii. Dzięki automatyzacji przepływu informacji i ułatwionemu dostępowi do potrzebnych funkcji z poziomu smartfona, Ty i Twój zespół możecie szybciej rozwiązywać problemy z maszynami na liniach produkcyjnych. Dodawanie i zarządzanie awariami nigdy nie było prostsze. Teraz wystarczy służbowy lub prywatny smartfon. Dodatkowo pełną kontrolę nad procesem zgłaszania i zarządzania awariami zapewni webowy panel administracyjny.
Pracownicy poświęcają więcej czasu na prace serwisowe, a mniej na administrację. Oszczędzacie czas i generujecie oszczędności!
Pracownicy mogą dodać informację o awarii skanując kod QR na wybranej maszynie lub dodając ją ręcznie. Awaria automatycznie pojawia się na głównej liście dostępnej dla serwisantów i liderów oraz w panelu webowym dla Kierownika Utrzymania Ruchu.
Każdy z serwisantów i liderów dostępnych na zmianie otrzyma powiadomienie o nowym zgłoszeniu i może zarządzać ich statusem w momencie zeskanowania kodu maszyny. Wtedy też zacznie być naliczany czas. Dodatkowo każdy może zaprosić do naprawy innego serwisanta-pomocnika, aby przyspieszyć cały proces.
W panelu administracyjnym Kierownik Utrzymania Ruchu może zarządzać użytkownikami, nadawać im odpowiednie poziomy dostępności oraz przede wszystkim widzi listę awarii wraz ze wszystkimi szczegółami, historią zmian i statusami.
Oprócz dostępu do aktualnych danych administrator systemu może generować raporty na podstawie filtrów, takich jak nazwa maszyny czy użytkownika. Dodatkowo system może automatycznie wysyłać raport dzienny z informacją o awariach, które mają status O, P i C oraz wyliczone wskaźniki MTTR, MTBF i całkowity czas awarii.
System jest stworzony z myślą o Kierownikach Utrzymania Ruchu oraz serwisantach w firmach produkcyjnych, producentach maszyn i urządzeń oraz firmach serwisowych, którzy chcą mieć wiekszą kontrolę nad procesem zgłaszania i zarządzania awariami maszyn oraz pełne dane analityczne potrzebne do raportowania i usprawnienia procesu naprawy.
Dzięki aplikacji poprawiliśmy proces rejestracji i zgłaszania awarii w dziale Utrzymania Ruchu oraz obliczania wskaźników niezbędnych do analizy naszych działań. Czas reakcji w przypadku awarii znacznie się skrócił, pozwalając tym samym na oszczędności związane z krótszymi przestojami na produkcji. System przyjął się bardzo dobrze m.in. dlatego, że jest intuicyjny, czytelny i w pełni odpowiada na potrzeby naszej firmy.
Michał Kowalski
Główny Automatyk, AMICA
Zobacz jak dostosowaliśmy system
do wymagań BCS Automotive Solutions
59 000 zł
ok. 3-6 tygodni
59 000 zł + 190 zł/h
ok. 6-12 tygodni
1900 zł/mies.
max. 3 dni robocze
Nowoczesny system monitorowania oraz optymalizacji tras, czasu przejazdu
oraz liczby pasażerów.
Szybki i łatwy dostęp do dokumentacji
technicznej typu instrukcje montażu dla
pracowników Twojej firmy
Automatyzacja procesu rejestracji
i zarządzania zdarzeniami wypadkowymi
zastępujaca rejestry na kartce czy w Excelu
Przyspieszenie i zautomatyzowanie
przepływu informacji o zmianach we
wskaźnikach sprzedażowych
Dostęp do informacji firmowych i ważnych
dla pracownika funkcji z poziomu
smartfona
Zawsze aktualna i szczegółowa oferta
firmy na urządzeniach mobilnych klienta lub
przedstawiciela handlowego