Aplikacja mobilna
AWARIE
innowacyjny system dla działu Utrzymania Ruchu

Opis projektu

Dzięki wdrożeniu aplikacji mobilnej AWARIE, Amica w prosty i intuicyjny sposób zarządza procesem zgłaszania i napraw awarii. Pracownicy poświęcają więcej czasu na prace serwisowe, a mniej na procedury, administrację i obieg dokumentów. To znaczna oszczędność czasu i pieniędzy, a dla inżynierów utrzymania ruchu lepsze warunki pracy i optymalne wykorzystanie ich kompetencji.

 

Najnowsze technologie dla Utrzymania Ruchu

Od ponad 50 lat Amica jest największym polskim producentem sprzętu AGD. Dzięki swoim najwyższym kompetencjom w zakresie technologii i designu, Amica potrafi dynamicznie odpowiadać na potrzeby klientów. Firma podchodzi innowacyjnie również do procesów produkcyjnych, wykorzystując najnowsze technologie na liniach produkcyjnych oraz w działach utrzymania ruchu. Aplikacja mobilna do zgłaszania awarii na liniach produkcyjnych oraz w działach utrzymania ruchu wdrożona w Amica S.A. miała usprawnić pracę zespołu i skrócić do minimum ewentualne przestoje maszyn spowodowane awariami.

 

Mobilne zarządzanie awariami

Jak działa aplikacja? Intuicyjnie i szybko: pracownicy dodają zgłoszenie o awarii skanując kod QR na wybranej maszynie lub dodając informację zdalnie. Zgłoszenie awarii automatycznie pojawia się na głównej liście dostępnej dla serwisantów i inżynierów UR. Dodatkowo pojawia się również w panelu webowym dla Kierownika Utrzymania Ruchu. Zgłoszenia w aplikacji mają trzy statusy: oczekujące, w trakcie oraz wstrzymane, a także różne priorytety. Powiadomienia sprawiają, że informacja o potrzebie interwencji ze strony serwisanta pojawia się na jego smartfonie. Cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund, licząc od momentu zgłoszenia.

Każdy z inżynierów UR, serwisantów i liderów dostępnych na zmianie otrzyma powiadomienie o nowym zgłoszeniu. Może także zarządzać ich statusem w momencie zeskanowania kodu maszyny. Wtedy też zaczyna być naliczany czas. Dodatkowo każdy pracownik może dołączyć w aplikacji innego serwisanta-pomocnika, aby przyspieszyć cały proces.

W panelu administracyjnym Kierownik Utrzymania Ruchu może zarządzać użytkownikami, nadawać im odpowiednie poziomy dostępności. Co najważniejsze widzi listę awarii wraz ze wszystkimi szczegółami, historią zmian i statusami.

Oprócz dostępu do aktualnych danych administrator systemu może generować raporty na podstawie filtrów, takich jak nazwa maszyny czy użytkownika. Dodatkowo system może automatycznie wysyłać raport dzienny z informacją o awariach, które mają status O, P i C oraz wyliczone wskaźniki MTTR, MTBF i całkowity czas awarii.

 

Szersze informacje, jak wdrożyć system zarządzania awariami oraz autonomiczne utrzymanie ruchu w nowoczesnym przedsiębiorstwie znajdą Państwo na naszym blogu oraz w zakładce aplikacje biznesowe

 

Zapraszamy również do lektury wpisu na naszym blogu, o tym jak wykorzystywać dane gromadzone w aplikacjach do optymalizacji procesów produkcyjnych: BLOG ITgenerator

Usługi w tym projekcie

Funkcje

  • Logowanie Active Directory
  • Skanowanie NFC
  • Zgłaszanie awarii
  • Skanowanie kodu QR maszyny
  • Dołączanie do naprawy przez serwisantów
  • Zmiana statusu naprawy
  • Dodawanie opisu awarii i zdjęcia
  • Raportowanie czasu trwania naprawy

Technologie

Angular

Azure

C++

Excel

Firebase

Github

HTML

Java

Javascript

Kotlin

ASP.NET

.NET

Rest

SQL Server

Swagger

Visual Studio

Zespół

Analiza ekspercka 1x Project Manager
Analiza ekspercka 1x User Experience Designer
Analiza ekspercka 1x UI Designer
Analiza ekspercka 1x Programista Backend
Analiza ekspercka 1x Programista/ka Webowy/a
Analiza ekspercka 1x Programista Android
Analiza ekspercka 1x Quality Assurance Specialist

Podobne projekty

Amazon Bus Tool – Monitorowanie i optymalizacja przewozów

Optymalizacja kosztów / Rozwiązania dla biznesu

Valeo – Monitorowanie i optymalizacja przewozów

Optymalizacja kosztów / Zarządzanie firmą